Hvorfor kan jeg ikke se mine meddelelser !
Fra : Gert

Dato : 09-02-01 17:05

Hvordan kan det være at jeg kun kan se nogle af mine medelelser her i
gruppen ?

Mvh
Gert

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-02-01 01:19

"Gert" <nope@nope.dk> wrote in message
> Hvordan kan det være at jeg kun kan se nogle af mine medelelser her i
> gruppen ?

Hvis din Outlook bruger Sv i stedet for Re i subject bliver de filtreret
fra på flere servere.

Niels

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-02-01 01:23

"Niels P Sønderskov" <npsonder@hotmail.com> wrote in message

> Hvis din Outlook bruger Sv i stedet for Re i subject bliver de filtreret
> fra på flere servere.

Men det gør du jo ikke? På dem jeg kan se i hvert fald.

Niels

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 10-02-01 02:53

"Gert" <nope@nope.dk> wrote in message
> Hvordan kan det være at jeg kun kan se nogle af mine medelelser her i
> gruppen ?
>
> Mvh
> Gert

Hejsa

Så vidt jeg kan se, så bruger du TDC.
Har læst et rygte om at TeleDanmarks newsserver ikke køre godt for
tiden....

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk

Fra : Gert

Dato : 10-02-01 10:22

Hej,

Det er vist ikke bare et rygte. Jeg ryger af hele tiden. Så det kan være det
er derfor. Tak.

Gert

Fra : Madsen

Dato : 11-02-01 01:57

"Gert" <nope@nope.dk> skrev:

> Det er vist ikke bare et rygte. Jeg ryger af hele tiden. Så det kan være det
> er derfor. Tak.

Det kører elendigt for tiden hos TDC. De havde en kort overgang
sat en testserver op, men den kører vist pt. også lidt uregelmæssigt.
Kig evt. i news:tele.internet.news-service

Jeg har samme problemer med indlæg der ikke kommer frem,
men såvidt jeg ved, arbejder de på at få en ny server smækket op.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)