Flot tv2zulu
Fra : Anders Nielsen

Dato : 02-06-02 22:52

Så sidder man og ser The Ipcress file, og hvad sker der ? SORT skærm
lige pludselig.... GRRRRRRR troede ikke de var så amatør agtige :(
"God film uden afbrydelser" jatak det må man sige

Fra : Peter Larsen

Dato : 02-06-02 23:50

"Anders Nielsen" <bnaa0002107@bolignet-aarhus.dk> wrote in message
> Så sidder man og ser The Ipcress file, og hvad sker der ? SORT skærm
> lige pludselig.... GRRRRRRR troede ikke de var så amatør agtige :(
> "God film uden afbrydelser" jatak det må man sige

Kan jo lige så godt være et teknisk problem hos din egen kabel udbyder
eller sender. At der sker tekniske uheld synes jeg er lidt latterligt at
klandre
dem for. Det kan jo ske for pokker da. Ærgerligt, ja, men ikke uundgåeligt.

Hilsen

Peter

Fra : Per K

Dato : 03-06-02 15:21

"Anders Nielsen" <bnaa0002107@bolignet-aarhus.dk> skrev i en meddelelse
> Så sidder man og ser The Ipcress file, og hvad sker der ? SORT skærm
> lige pludselig.... GRRRRRRR troede ikke de var så amatør agtige :(
> "God film uden afbrydelser" jatak det må man sige

Øøøh er det ikke kun TV2 der kører med det moto ?
Men hvis du er On Cable kunde kan jeg nævne at bla også tyske Sat1 pludselig
forsvandt igår.
Så det er vist nok ikke Zulu´s fejl hvis du er On Cable kunde.
Så det har helt sikkert været en teknisk fejl hos On Cable.

Venligst Per

Fra : Anders Nielsen

Dato : 03-06-02 17:27

> Øøøh er det ikke kun TV2 der kører med det moto ?

nixen.. lige inden filmen startede kom hende med den skingrende stemme
og sagde "husk på tv2zulu viser vi kun film i cinemascope osv.... og
selvfølgelig osse uden afbrydelser"

> Men hvis du er On Cable kunde kan jeg nævne at bla også tyske Sat1 pludselig
> forsvandt igår.
Jeg zappede lidt rundt og det lignede det kun var zulu der var væk.

> Så det er vist nok ikke Zulu´s fejl hvis du er On Cable kunde.
> Så det har helt sikkert været en teknisk fejl hos On Cable.

Ok jeg for måske op lidt for hurtigt, men det er eddermame træls der
lige kommer et hul på 10 minutter, lige som filmen er ved at tage form
:(

vh Anders