Cisco 677 og TDC NetExpress med Siemens IS~
Fra : Thomas Rosgaard

Dato : 02-06-02 22:41

Hej med jer.

Jeg har anskaffet en Cisco 677 router, og vil derfor opsige lejeaftalen med
TDC på min SpeedStream 2601. Men hvordan får jeg Cisco'en tilsluttet??

Da jeg i forvejen også har ISDN, har TDC sat Siemens ISDN skillefilter op,
og et Siemens ADSL modem.

På Modem'et er der et ADSL stik, et ATM, og en 10 MBit.
På Skillefilteret er der et ADSL, et ISDN in og et ISDN in/out.
På Cisco 677 er der et ENET, et MGMT og et WALL stik.

Er der nogen der har noget erfaring med dette udstyr, og som ved hvordan det
skal tilsluttes.

Jeg regner med, at jeg selv skal lave nogle kabler, da kablerne der følger
med, munder ud i et normalt telefonstik, hvilket TDC ikke bruger.

Jeg håber der er nogen der har lidt mere forstand på dette end jeg har.

Med venlig hilsen

Thomas Rosgaard
Rosgaard@mail.dk

Fra : Martin Schultz

Dato : 02-06-02 22:42

"Thomas Rosgaard" <Rosgaard@morsparty.dk> writes:

> Er der nogen der har noget erfaring med dette udstyr, og som ved hvordan det
> skal tilsluttes.

ENET skal til computeren. MGMT er til det blå manegment stik og WALL
kommer signalet ind i.

> Jeg regner med, at jeg selv skal lave nogle kabler, da kablerne der følger
> med, munder ud i et normalt telefonstik, hvilket TDC ikke bruger.
Hmmm kan du ikke pille tlf stikket fra? Der plejer at sidde et andet
stik indeunder.

Fra : Jesper Skriver

Dato : 02-06-02 22:50

On Sun, 2 Jun 2002 23:41:20 +0200, Thomas Rosgaard wrote:
> Hej med jer.
>
> Jeg har anskaffet en Cisco 677 router, og vil derfor opsige lejeaftalen med
> TDC på min SpeedStream 2601. Men hvordan får jeg Cisco'en tilsluttet??

Det gør du ikke, en 677 virker ikke sammen med TDC's Siemens DSLAM'er,
specielt ikke når det er ADSL over ISDN.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer