Tabel med overflow
Fra : Kasper Christensen

Dato : 02-06-02 22:12

Hvis jeg har en tabel sat med overflow (CSS). Hvordan fjerner jeg så at den
kan scolle horinzontalt??

mvh

Kasper

Fra : jopa

Dato : 02-06-02 22:22

"Kasper Christensen" skrev bla..
> Hvis jeg har en tabel sat med overflow (CSS). Hvordan fjerner jeg så at
den
> kan scolle horinzontalt??

Hvis det er ren tekst du har i din overflow kan du jo bruge <br>
Hvis ellers jeg har forstået dit ?.

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Kasper Christensen

Dato : 02-06-02 22:36

"jopa" <j@jp-web.dk> wrote in message
> "Kasper Christensen" skrev bla..
> den
>
> Hvis det er ren tekst du har i din overflow kan du jo bruge <br>
> Hvis ellers jeg har forstået dit ?.

Det der er at den ikke behøver at scrolle horiz. men man kan se en grå
skygge af scrollbaren.

mvh
Kasper

Fra : jopa

Dato : 02-06-02 22:45

"Kasper Christensen" skrev bla..
> Det der er at den ikke behøver at scrolle horiz. men man kan se en grå
> skygge af scrollbaren.

Har du en url eller kode.

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Kasper Christensen

Dato : 02-06-02 22:50

> Har du en url eller kode.

www.techart.dk/kapas og det er så under specialer.

mvh

Kasper

Fra : jopa

Dato : 02-06-02 22:59

"Kasper Christensen" skrev .
> www.techart.dk/kapas og det er så under specialer.
Har ikke lige tid til at afprøve din overflow.

Prøv denne evt. tilret width og height

din tekst

Direkte fra min egen side som ses her
http://www.web-templates.dk/alanya.htm

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Kasper Christensen

Dato : 02-06-02 23:05

> Prøv denne evt. tilret width og height

> din tekst

Tak for de. Efter lidt puslen med tallene så dur det.

Jeg skylder en kold øl her i sommervarmen.

mvh

Kasper

Fra : jopa

Dato : 02-06-02 23:07

"Kasper Christensen" skrev
> Tak for de. Efter lidt puslen med tallene så dur det.
> Jeg skylder en kold øl her i sommervarmen.

Selv tak

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-06-02 00:07

"Kasper Christensen" <Eksisterer@ikke.dk> wrote in

> Hvis jeg har en tabel sat med overflow (CSS). Hvordan fjerner
> jeg så at den kan scolle horinzontalt??

Du kan bruge overflow-y (mener jeg den hedder) istedet for bare
overflow

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/