Cheats til SOF2 ?
Fra : Sven

Dato : 02-06-02 21:48

Hej.
Nu har jeg kæmpet hele weekenden i Colombia i SOF2, og nu gider jeg ikke se
mere græs!
Jeg har prøvet med set sv_cheats 1 i genvejen, men det virker ikke. Hvis jeg
skriver det i consolen i selve spillet, får jeg blot at vide, at sv_cheats
er en ReadOnly, og at den er sat til 0, dvs ingen cheats virker.

Er her en der vil komme med løsningen til, hvordan jeg enabler cheats i
SOF2?

Sven

Fra : Mercenary

Dato : 02-06-02 22:45

Hej Sven.

Jeg synes at du snyder dig selv for en fed spiloplevelse hvis du 'cheater'
dig igennem.
Det spil er simpelt hen for godt til at snyde i.

/Merc.

Fra : Sven

Dato : 03-06-02 06:02

> [...]
> dig igennem.
> Det spil er simpelt hen for godt til at snyde i.

Osse ligegyldigt nu. Er kommet videre

Sven