Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med topvisionshop.com
Fra : Martin Lambert Peder~

Dato : 02-06-02 21:43

Hej

Er der nogen af jer der har erfaringer med www.topvisionshop.com ???

Det er tilsyneladende en webshop i Luxemburg.

Prisen for et canon digital ixus 330, taske til do. samt 64 MB CF-card er
kun 4227 kroner incl. porto.
Det er ca. 1500 kr billigere end i DK !
og ca. 300 kr. billigere end photoshoppingcenter.de

Ville i turde handle der ?? Der skal jo betales forud med VISA...

Men det kan vel ikke være værre end de tyske webshops, som jeg kan se der er
mange der har gode erfaringer med...

/Lambert

Fra : Trickysparrow

Dato : 03-06-02 03:04

"Martin Lambert Pedersen" <mlp@REMOVEkielsbjerg.dk> wrote in message news:3cfa83b3$0$260$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Er der nogen af jer der har erfaringer med www.topvisionshop.com ???

Jeg købte mit Canon A-40 der, og det tog en uge præcis fra bestilling til modtagelse
Så jeg er fuldt tilfreds med Topvision.
Men jeg ved der er et par andre her i gruppen der har har lidt probz men om det
blev løst eller hvad ved jeg ikke.

Martin.

Fra : Anders Bystrup

Dato : 03-06-02 06:21

> Men jeg ved der er et par andre her i gruppen der har har lidt probz men
om det
> blev løst eller hvad ved jeg ikke.

Jeg bestilte også et A40 der nogle dage før Martin. Det blev dog noget
forsinket fordi de havde smidt mit kreditkortnummer væk - jeg ringede til
dem og vi fandt ud af at sende via efterkrav. Virker som en god og billig
butik.

Anders

Fra : jera

Dato : 03-06-02 19:57

Jeg har også købt et A40 hos dem. Da jeg bestilte var der angivet "delivery
time" på pågældende kamera. Efter 3 uger ringede jeg til dem og fik at vide,
at de netop havde fået det på lager og at jeg ville have det næste tirsdag -
og ganske rigtigt.

Du skal dog ikke sende email til dem. De svarer simpelthen ikke. Ring i
stedet. De taler fint engelsk, samt tysk og fransk.

Jesper

Fra : Martin Lambert Peder~

Dato : 03-06-02 21:26

Hej igen

og tak for jeres indlæg...

Jeg bestilte i eftermiddags og fik kort efter en mail hvor de skrev at det
blev sendt inden for 4-5 dage.

Er der forresten nogen af jer der ved om evt. garantireparationer kan klares
hos en dansk Canon forhandler ?

/Lambert

Fra : Trickysparrow

Dato : 04-06-02 03:27

"Martin Lambert Pedersen" <mlp@REMOVEkielsbjerg.dk> wrote in message news:3cfbd121$0$74252$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> blev sendt inden for 4-5 dage.
>
> Er der forresten nogen af jer der ved om evt. garantireparationer kan klares

Her er mit svar fra Canon.

>Tak for din henvendelse
>
>Mht til garantien ser jeg ingen problemer, du skal blot vedlægge
>kvitteringen. Mht til manual må jeg henvise dig til en af vores forhandler
>hvor du kan bestille en manual.
>
>Med venlig hilsen
>03canon helpdesk

Så det skulle der ikke være nogle ben i.
Hilsen Martin.