Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
USB kabel mellem HP digital kamera og PC -~
Fra : Michael Døj

Dato : 02-06-02 21:19

Hej i gruppen.

Jeg har et HP715, som forbindes til PC via et USB kabel.
Jeg har ledt på nettet efter et sted, som sælger denne type
kabel, men desværre uden held.

Det hjælper nok heller ikke, at jeg ikke aner hvad kabeltypen
kaldes. Er der nogen, der kan hjælpe mig på vej?

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Michael Døj, Esbjerg

Fra : Gjøl

Dato : 02-06-02 22:04

"Michael Døj" <REMOVEdoej@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen.
>
> Jeg har et HP715, som forbindes til PC via et USB kabel.
Kan du ikke prøve at forklare hvordan stikkene ser ud i begge ender. Er der et
alm. USB stik i den ene ende og hvad er der i den anden ende?
Har du prøvet www.sandberg.dk der er der billeder af de kabler de sælger.

Fra : Michael Døj

Dato : 02-06-02 22:22

Hej Gjøl

> [...]
der et
> alm. USB stik i den ene ende og hvad er der i den anden ende?

Mange tak for linket. Hos Sandberg findes kablet og har varenr. 502-83.
Det er et kabel af typen: A han til Mini B han.
De skriver på siden, at kablet typisk bruges i digitale kameraer, DOG ofte
med et lettere modificeret mini B stik. Det lader dog ikke til at være
tilfældet
for HP.

Tak for hjælpen.
Michael Døj, Esbjerg.

PS: Dit link er ikke korrekt, det skal være www.sandberg.it :)

Fra : Gjøl

Dato : 02-06-02 22:41

> PS: Dit link er ikke korrekt, det skal være www.sandberg.it :)

JA sørme om du ikke har ret, god jagt på det rette kabel.