Jacks nye hobby...
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 02-06-02 21:25

Hej allesammen.

Nu har det stået på i mere end en uge, så nu tør jeg godt udråbe Jacks nye
hobby *G*

Altså, det hele startede med at min datter havde fået en STOR pose
flæskesvær, og det var så et af de tilfælde hvor munden blev mæt før øjnene
*L*

Resten kom så i en anden (knitre-)pose og blev lagt hen i køkkenet.

Nu er knitreposer (de der tynde poser til f. eks skrald) Jacks store
lidenskab, han kan bokse sådan en pose hele huset rundt mange gange, men
DENNE specielle knitrepose udmærkede sig ved at have et spiseligt indhold

Det tog ham en dags tid at få hul på posen så han kunne komme til
flæskesværene og siden er det gået i fast rutefart *GG*

Det der er det sjove er, at han sniger sig ud i køkkenet, henter EN
flæskesvær og styrter - tydelig skyldbevidst - ind under spisebordet, hvor
sværen så bliver fortæret under højlydt knasen.

Det er så sjovt at se det, fordi han ser så "usynlig" ud når han render
afsted med sværen, og samtidig kan han jo ikke ligefrem spise den lydløst.

Desværre er posen ved at være tom så vi bliver næsten nødt til at købe en
ny. Jeg synes jeg har set dem usaltede (til hunde) er der nogen der kan
bekræfte det?

Det var bare lige en lille situationsrapport herfra.

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : AEK

Dato : 02-06-02 21:29

Hej Lisbeth !

Og velkommen i klubben af flæskesværspisere.......*S*
Oscar går total bananas over dem - og de bliver ædt MEGET højlydt......*LOL*
Hører han en pakke af dem eller en pose chips, står han der som en mis.

Tilde & Tøsen gider dem ikke. Chips kan liiiige gå an , men flæskesvær -
NEJ TAK.

/ Anya & Oscar ( Som synes, at det er sååå skøøøønt , når moar køber chipper
*Spiiind* ).

Fra : Mette Svangren

Dato : 02-06-02 22:10

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> NEJ TAK.
>
> / Anya & Oscar ( Som synes, at det er sååå skøøøønt , når moar køber

Åh, jeg mindes, da vi boede i en lille lejlighed, hvor køkken og stue var ud
i et. Vores undulat Elisha var (er) fuldstændig tosset med chips. Og popcorn
fra microbølgeovnen!
Jeg ved ikke så meget om fugles lugtesans, men jeg vil til hver en tid
påstå, at Elisha kunne lugte, når vi poppede popcorn. Eller måske lyttede
han efter den karakteristiske lyd?
Én ting er i hvert fald sikker: han gik helt amok, når der blev poppet
popcorn, og når vi så satte os hen for at nyde dem, tiggede han som en lille
hund *G*

MVH Mette (og for en gangs skyld Elisha, der i dag "bor" langt fra køkkenet,
istedet for Ludde og Ladde)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-06-02 21:43

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> [...]
> afsted med sværen, og samtidig kan han jo ikke ligefrem spise den lydløst.

Af en eller anden grund kan jeg bare se det så tydeligt for mig og det
skal nok blive et problem at gå forbi flæskesværene nede i den lokale
uden af skrige af grin, fordi en lille stump film med Jack som sniger
sig væk med et flæskesvær i munden kører på indersiden af
hornhinden..*ggg*

Man keder sig sjældent når man har kat..

> Lisbeth
> [...]

Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa
http://misbamsen.homepage.dk
Denne msg er lavet i & postet med gnus. Do not fear the Penguin

Fra : Jette

Dato : 02-06-02 23:27

"Lisbeth Hviid Jakobsen" skrev:
[klip]
> [...]
> afsted med sværen, og samtidig kan han jo ikke ligefrem spise den lydløst.

Ha-ha... du beskriver det så levende at man kan se det for sig....*GGG*

Vi troede også at vi kunne have slik og chips i fred. I det 3/4 år vi har
haft vores katte, har de overhovedet ikke vist interesse for andet end vores
aftensmad.

Men pludselig i sidste uge "opdagede" Robin at Buggles smager helt fint og
knaser dejligt ... og han så også meget usynlig ud da han sneg sig hen og
lydløst nappede en buggle, mens han gjorde sig umage med ikke at få
øjenkontakt med mig.

Hvis han ikke kigger på mig, kan jeg jo nok heller ikke se ham

Mvh. Jette