SMS til ICQ ????
Fra : Christopher Tracy

Dato : 09-02-01 16:41

Hej der....

Det kan være det her har været oppe og vende før....men jeg kan ikke finde
det, så jeg tillader mig lige at spørge.....

Det er om hvordan man sender SMS til ICQ, jeg kan godt svare på en SMS der
bliver sendt fra ICQ til min mobil, men hvis jeg så gemmer det nummer, som
vedkommende's ICQ er (ICQ# + det der lange nummer der står foran), og så
prøver at sende, så skriver telefonen bare "kunne ikke sende besked".
Hvad skal der til for at det virker ????

Tak
/C.T.

Fra : Kenneth Boldt

Dato : 09-02-01 17:45

On Fri, 9 Feb 2001 16:41:28 +0100, "Christopher Tracy"
<goldartist@yahoo.com> wrote:

> [...]
>prøver at sende, så skriver telefonen bare "kunne ikke sende besked".
>Hvad skal der til for at det virker ????

Jeg har gjort det at jeg har sendt en SMS, og bedt vedkommende gemme
den, og hver gang han/hun så vil sende en besked til min ICQ, så laver
han/hun en reply.

--
Kenneth Boldt

Fra : Rene' Godskesen

Dato : 09-02-01 23:53

Hejsa!

Du behøves ikke gemme beskeden og lave en reply.

Du kan ændre beskedcentralnummeret, og gemme vedkommendes nr. i tlf.bogen.

Herefter kan du sende til personen uden problemer.

Beskedcentralnummeret kan bla. ses på en 3310 under DETALJER, i besked
menuen.
Bruger selv +27831000014, men ved ikke om det dækker alle ICQ-numre.

Rene G.

Kenneth Boldt <k_boldt@worldonline.dk> skrev i en

Fra : N/A

Dato : 10-02-01 14:09

Fra : Rene' Godskesen

Dato : 10-02-01 14:09

> Har jeg så ikke problemet når jeg vil sende alm. SMS - mobil til mobil -
> hvis jeg ændrer det nummer ?
>
> /C.T.

Hej igen!

Både og.

På nogle/mange telefoner er der kun mulighed for at indtaste en enkelt
beskedcentral, og så skal du skifte nummeret hver gang, hvilket selvfølgelig
er vildt besværligt.

Men i f.eks 3310 kan du tilføje en ekstra beskedcentral som Sæt 1-3 under
Besked-indstillinger, hvor du her kunne skrive nummeret til ICQ-centralen.
Så skal du vælge SEND SPECIEL, og vælge det pågældende sæt, og vupti, så er
beskeden sendt.

Måske virker det lidt besværligt, men det er det faktisk ikke...

Hvis du vil sende en besked til ICQ, ved at vælge reply på en besked gemt i
hukommelsen , får du jo nok osse hurtigt et problem for din telefon kan
sikkert ikke rumme ret mange beskeder i hukommelsen....

Med venlig hilsen

Rene' G.

Fra : Andreas Hyllested

Dato : 13-02-01 23:42

Med 3210 er der mulighed for at gemme op til fem forskellige
"besked-indstillinger" under menupunkt 2-5-1.

~Andreas