SoYu lydkort
Fra : John Vedsegaard

Dato : 02-06-02 20:22

Ved nogen hvorfor soyu bundkortet SY.K7V Dragon ikke kan få det interne
lydkort yil at virke under XP?

Fra : Jackie

Dato : 03-06-02 13:08

Har selv Soyo Dragon Plus, og en kammerat jeg kender har købt det samme
bundkort. Min kammerat kører Win XP og har ingen problemer med at få det til
at virke, efter at have hentet de sidste nye drivere på Soyo's hjemmeside.

Jeg kører selv Win 2000, og der kører det også uden problemer. Så prøv at
hente den nye driver til XP på Soyo's hjemmeside...

Og så husk selvfølgelig at slå det til i BIOS... :)

Jackie

Fra : Chistians - Bro

Dato : 04-06-02 17:36

Hejsa

Har Soyo og XP og der står også i Inst. bogen at du skal inst. fra CD-ROM
som medfølger.

Se det fra side 96

Vh