MS Windows
briani 27239
Problemer med min mus
Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 02-06-02 19:09

Jeg har et lidt mærkelig problem. Jeg kører med win xp. Der er 2
brugerkonti. En til min kone og en til mig.

Vi bruger et logitech cordless mus/tastetur. Begge er sat til at køre
hurtigst men i min udgave kører den ikke særlig hurtig. Den skal nærmest
motiveres inden der sker noget.

På min kones udagve drøner den bare derud af. Er der nogen der kan forklare
mig hvordan det kan være? "Min" udgave er den vi bruger mest. Kan det have
noget med det at gøre?

Dennis

--
Fjerne REMOVE ved svar

Fra : FINN

Dato : 02-06-02 21:29

(7000) Dennis <cfs11807REMOVE@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:addn0e$2ekk$1@news.cybercity.dk...
> Jeg har et lidt mærkelig problem. Jeg kører med win xp. Der er 2
> brugerkonti. En til min kone og en til mig.

Hvis det er en mus med kugle i bunden kan der godt sætte sig lidt skidt på
kontaktfladerne der kan sløve musen . Er der derimod tale om en optisk mus
har jeg ikke lige nogen bud.

Mvh.Finn

Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 02-06-02 21:50

Det er en mus med en kugle i bunden, men skulle den så ikke være sløv under
begge konties og ikke kun under min?

Dennis

--
Fjerne REMOVE ved svar

Fra : Aksel

Dato : 02-06-02 22:17

"(7000) Dennis" <cfs11807REMOVE@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi bruger et logitech cordless mus/tastetur. Begge er sat til at køre
> hurtigst men i min udgave kører den ikke særlig hurtig. Den skal nærmest

I kontrolpanel, mus er der en indstilling der hedder markørhastighed, den er
sikkert forskellig i de to brugerkonti

Hilsen Aksel

Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 02-06-02 23:16

> I kontrolpanel, mus er der en indstilling der hedder markørhastighed, den
er
> sikkert forskellig i de to brugerkonti
>
> Hilsen Aksel

Den er faktisk ens under begge konti