Bog om indretning af børneværelser
Fra : Peter Østergaard

Dato : 02-06-02 16:11

Hej,

I alt for damerne var der på et tidspunkt omtale af en bog om indretning af
børneværelser. Der er vel ikke nogen som kender denne bog? (Eller andre
bøger som kan bruge?)

/Peter

Husk at fjerne "removethis" ved svar via e-mail.

Fra : Colsted

Dato : 27-06-02 20:04

Hej..
jeg har haft lånt 2 bøger : "Bo med børn" og "Børnenes bolig" De var gode...
Susanne
"Peter Østergaard" <removethis_peter_oestergaard@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3cfa3596$0$205$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...