GTA3 og ludere !!
Fra : Spacemann

Dato : 02-06-02 14:53

Hey

Jeg kørte lidt rundt, og fik øje på nogle ludere, da jeg så kørte bilen hen
ved siden af, stod hun og snakkede lidt, hvorefter hun hoppede ind i bilen
!!

Mit spørgsmål er - hva så ?? kan man ikke få lidt "sjovt" ud af det når hun
nu er i bilen !!

-Spacemann

Fra : -=Madsen=-

Dato : 02-06-02 15:03

Prøv at se tråden "GTA 3" fra 30/5

Fra : Spacemann

Dato : 02-06-02 15:45

Den har jeg da selvfølgelig kigget i inden jeg skrev !!

Men et afsidigt sted !! - Hva er det ?? - Jeg kørte ud i det ene hjørne af
banen, hvor der ikke var et øje !! - Hva ska man så derude ?? - Eller er der
et andet sted som nogen har prøvet ?? - Ska man trykke på noget når man
kommer derud eller hvad ??

Spacemann

Fra : DWM

Dato : 31-05-02 16:14

"Spacemann" <spacemann@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> et andet sted som nogen har prøvet ?? - Ska man trykke på noget når man

Man skal ingenting. Det hele sker af sig selv hvis du virkelig er et sted
hvor
der ikke er nogle andre. Prøv evt. at smutte hen til din garage og hold der.

Dont come knocking if the van is rocking

/Kenneth Iversen