Køb af LMC ??
Fra : Jensn

Dato : 02-06-02 12:58

Hej

Vi har kig på følgende hos en forhandler :

LMC Luxus 495K "Winner" - Fabriksny (dog er det en 2001 model)

Vi regner med at skulle give ca. 103.000,- for den i ren handel

Lyder det til at være helt ved siden af ? - eller skal man ofre 20.000 mere
for
at få 2002-modellen ?

Mvh.
Jensn

Fra : Jørgen L.

Dato : 02-06-02 15:49

> [...]
>
> Vi regner med at skulle give ca. 103.000,- for den i ren handel
>
> Lyder det til at være helt ved siden af ? - eller skal man ofre 20.000

Hej.

Nej det vil være et godt tilbud da jeg mener at huske at der ikke er winner
pakke på en 495K i år så du skal lægge yderligere en 13-14K kr. oven i de 20
K kr. for at få en 2002 model.

hvor handler i henne ?

Hilsen Jørgen

Fra : Arne Keller

Dato : 02-06-02 19:33

On Sun, 2 Jun 2002 16:49:08 +0200, "Jørgen L." <noemail@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>pakke på en 495K i år så du skal lægge yderligere en 13-14K kr. oven i de 20

Det kan betale sig at være lidt Jyde og prutte om prisen.

Da vi købte vores vogn i en ren handel i efteråret 98 fik vi en 99
model, vi betalte listeprisen for vognen og fik en del udstyr gratis
som "rabat" da vi forlangte at prisen skulle være alt incl. klar til
første campingtur.

Isabella Ambassador Crown fortelt med glasfiberstænger, presenning og
gulvtæppe.
Fortelttrappe, reservehjul, spildevandsvogn, gasflaske 6 kg alu, Alko
stabilisator, spejle til bilen, klargøring og nummerplader.

Vi fik vel ca 25.000 listepris i rabat.

Jeg tror at det er ret normalt mindst at få et billigt fortelt i
rabat.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.