MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ghost på en NTFS disk ?
Fra : Per Frandsen

Dato : 02-06-02 12:53

Hejsa.

Jeg har problemer med at bruge Ghost efter jeg er skiftet til at bruge NTFS
istedet for FAT32.
Kan det lade sig gøre med ghost, eller et andet program med samme funktion ?

Hilsen Per

P.S Beklager hvis det er landet i den forkerte NG :(

Fra : Ole Axelsen

Dato : 02-06-02 15:10

"Per Frandsen" <tosseper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> istedet for FAT32.
> Kan det lade sig gøre med ghost, eller et andet program med samme funktion
?

Ghost kan godt ghoste en NTFS partition, men den kan tilsyneladende kun
lægge image på en FAT/FAT32 partition.

Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 03-06-02 13:44

On Sun, 2 Jun 2002 16:10:06 +0200, "Ole Axelsen" <oleaxelsen@mail.dk>
wrote:

> [...]
>NTFS
>?
>
>Ghost kan godt ghoste en NTFS partition, men den kan tilsyneladende kun

Det kan Drive Image 5 til gengæld

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jonathan

Dato : 03-06-02 15:24

Du kan sagtens bruge ghost til NTFS.
Jeg vil dog anbefale at du bruger ver. 7 eller højere hvis det drejer sig om
ghostning af win2000.

Jeg har arbejdet med ghost i 4 år og har aldrig haft nogle somhelst
problemer udover med win2000 (jfr ovenstående)