Indy 4 dato fastsat
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-06-02 11:45

http://www.cinescape.com/0/editorial.asp?aff_id=0&this_cat=Movies&action=pag
e&type_id=&cat_id=270338&obj_id=34818

Det bliver sgu fedt ; Indy og Star Wars, lige efter hinanden.

Kan slet ikke vente

Thomas

Fra : N/A

Dato : 02-06-02 21:09

Fra : Robert Eriksen

Dato : 02-06-02 21:09

Sparre wrote:

> [...]
> e&type_id=&cat_id=270338&obj_id=34818
>
> sæt venligst < og > omkring en meget lang url

*host*
http://www.cinescape.com/0/editorial.asp?aff_id=0&this_cat=Movies&action=page&type_id=&cat_id=270338&obj_id=34818

/Robert

Fra : Herold³

Dato : 02-06-02 20:36

> Det bliver sgu fedt ; Indy og Star Wars, lige efter hinanden.

Rent apropos...

""Harrison Ford can still kick the s**t out of most people half his age,"
Spielberg told us. "I think he's in great condition to put the fedora and
the hat and the leather jacket back on and crack that bullwhip a few more
times.""

Jeg studsede lidt ved denne del "the fedora and the hat"... Er fedoraen ikke
hatten?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 02-06-02 23:44

> [...]
> times.""
>
> Jeg studsede lidt ved denne del "the fedora and the hat"... Er fedoraen

Jo, Spielberg var lidt for hurtig.

Til gengæld ved jeg ikke hvor fed idéen er. Ingen tvivl om at Ford
er født til at spille den rolle, men han er 62 på det tidspunkt.
Det bliver i hvert fald sidste Indy-film med Ford.

Med fare for at blive flamet har jeg altid gået i mit stille sind
og tænkt at Dennis Quaid kunne være en god afløser. Enten som en
kollega, bror, fætter eller som Indiana himself. Serien burde
klart fortsættes, da ingen andre rigtig har kunnet efterligne
dens dens unikke action/adventure stil efter min mening.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-06-02 00:17

Mark Thomas Gazel skrev:

> Med fare for at blive flamet har jeg altid gået i mit stille
> sind og tænkt at Dennis Quaid kunne være en god afløser.

Han er jo også ved at være for gammel. Han nærmer sig de 50.

--
Mvh. Peter
"Autonome robotter er ikke ligesom os andre. De kan tænke selv."

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-06-02 00:26

> Han er jo også ved at være for gammel. Han nærmer sig de 50.

Det var Ford i den sidste Indy-film. Det gik fint, men det er
også 13 år siden.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-06-02 00:35

Mark Thomas Gazel skrev:

> Det var Ford i den sidste Indy-film. Det gik fint, men det
> er også 13 år siden.

Sandt nok, men det er ikke holdbart at trække en ny "gammel" ind i
rollen som Indy. Han vil højst kunne holde 2-3 film, og der er ikke
noget værre end hyppige udskifter i samme rolle (fx James Bond).

Noget helt andet er, at jeg synes, det må være nok med fire film i
serien. Der er ved at gå Olsen Bandens sidste stik i den. Spin-off'en
Young Indiana Jones var god, fordi den turde gå lidt andre veje. Hellere
den slags nye vinkler på serien end mere af det samme ...

Fra : Herold³

Dato : 03-06-02 12:21

> Sandt nok, men det er ikke holdbart at trække en ny "gammel" ind i
> rollen som Indy. Han vil højst kunne holde 2-3 film, og der er ikke
> noget værre end hyppige udskifter i samme rolle (fx James Bond).

Tjah, men jeg syntes heller ikke det vil nytte noget at lave en ny yngre
Indy. Han skal være den der lidt tørre actionarkæolog, og IMO er den der
kommer tættest på Dennis Quaid, som tidligere nævnt.

> [...]
> Young Indiana Jones var god, fordi den turde gå lidt andre veje. Hellere
> den slags nye vinkler på serien end mere af det samme ...

Ja, fire film må kunne gøre det. Vi kan jo ikke leve på den bølge af
nostalgi i al evighed og håbe på at der hele tiden kommer nye film ;)

Jeg brød mig nu aldrig om Young Indiana Jones, da jeg syntes den faldt lidt
udenfor filmene som vi kendte dem, men skidt med det. Jeg behøver jo ikke at
se det, hvis jeg ikke vil... :)

/Jacob