SOF 2 er totalt cool
Fra : Mercenary

Dato : 02-06-02 09:33

Fra : Gerner

Dato : 02-06-02 10:54

On Sun, 2 Jun 2002 10:33:14 +0200, "Mercenary" <Mercenary@mail1.stofanet.dk>

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-06-02 11:47

Fra : Gerner

Dato : 02-06-02 21:40

On Sun, 2 Jun 2002 12:47:00 +0200, "Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> wrote:

Fra : Mercenary

Dato : 02-06-02 22:42

"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i et par totalt lamme meddelelser.

> Nå.

og

> Du kan jo opsøge en læge.
> Gerner
>
> fuku wa uchi, oni wa soto

Flot Gerner. Du forstår virkelig at diskutere computerspil

Jeg ærgrer mig næsten (også kun næsten) over at jeg har købt spillet.
Men havde jeg hentet det på nettet kunne jeg med garanti lokke lidt flere
ord ud af dig.

Keep Smiling

/Merc

Fra : Gerner

Dato : 03-06-02 12:44

On Sun, 2 Jun 2002 23:41:32 +0200, "Mercenary" <Mercenary@mail1.stofanet.dk>
wrote:

>"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i et par totalt lamme meddelelser.

Lige som dine.

>og

>Flot Gerner. Du forstår virkelig at diskutere computerspil

Det er sgu utroligt ! Hvorfor udelader du "Misundelse er en slem ting." ?
Eller synes du thomas er bedre til at diskutere computerspil og specielt dit
indlæg (opslag) ?

Er det fordi du ikke vil risikere noget ? Men mig kan du godt smide mudder efter
!

Jeg har spillet SOF i meget lang tid, så hvofor tror du at dit indlæg kan
imponere mig ? Mit indlæg er præcis det jeg mener om dit opslag.

Og så skriver du blot "Og så er det ik' engang løgn !!", hvilket du naturligvis
synes er en mængde ord om spillet, lige til at debattere en masse om. Det ligner
mere et opslag og burde være sendt i internet opslagsgruppen

>Jeg ærgrer mig næsten (også kun næsten) over at jeg har købt spillet.
>Men havde jeg hentet det på nettet kunne jeg med garanti lokke lidt flere
>ord ud af dig.

Og jeg skulle være den eneste ? Og alle ved du holder med piraterne.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Mercenary

Dato : 03-06-02 14:37

"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indlæg (opslag) ?
>
> Er det fordi du ikke vil risikere noget ? Men mig kan du godt smide mudder

Se her Gerner.

Det lille sjove symbol du ser her ovenfor, bestående af et kolon, en
bindestreg og en parentes slut, kaldes på nettet en smiley.

En smiley som den du ser hér betyder at det er sagt med et smil på læben.
Mudderkastning er en helt anden ting og der findes en gruppe specielt til
den slags.
Men jeg kan udlede af dit indlæg at du allerede kender til den (se
smiley'en igen)

> Jeg har spillet SOF i meget lang tid, så hvofor tror du at dit indlæg kan
> imponere mig ? Mit indlæg er præcis det jeg mener om dit opslag.

Det er ikke alle der skriver for at imponere dig, selvom du måske tror det.
Og hvor lang tid er det lige at SOF2 har været på gaden ??
4-5 dage i denne skrivende stund. Så det er vel begrænset hvor længe du kan
have spillet det.
Medmindre at du ligger inde med en "US version".

> [...]
ligner
> mere et opslag og burde være sendt i internet opslagsgruppen

Men omhandler på den anden side også et aktuelt computerspil der lige er
kommet i handelen i DK.
Det du selv valgte at læse var altså min mening om spillet, og andre har så
tilkendegivet deres.
Hvis du virkelig har spillet spillet så lææææææææge som du siger, kunne du i
det mindste skrive om du er uenig eller ej i stedet for at begynde at lege
nyhedsgruppepoliti.

> Og jeg skulle være den eneste ?

Sorry. Jeg kunne altså ikke lade være med at provokere lidt (der var den
igen)
Lighten up a little, for pokker da. Du lyder fandme så sur.

>Og alle ved du holder med piraterne.

Holder med og holder med, det er vel så meget sagt. Jeg lægger bare ikke
skjul på at jeg er ligeglad med om folk kopierer eller ej. Det er deres sag
og det rager ikke mig.
Men jeg er ret imponeret over din store omgangskreds.
Når du nu påstår at "alle" ved at jeg "holder med piraterne" (dine ord), så
må du jo kende hele verden ret godt (og så lige en sidste smiley)

Tag den lidt med ro Gerner, man begynder jo efterhånden at bekymre sig om
dit helbred.

/Merc.

Fra : Gerner

Dato : 03-06-02 15:09

On Mon, 3 Jun 2002 15:36:58 +0200, "Mercenary" <Mercenary@mail1.stofanet.dk>
wrote:

>"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
><Mercenary@mail1.stofanet.dk>

Og bliver ved og ved og ved.

>dit

Ubesvaret, du skal altså ikke have noget klinket med thomas. Er i ligesom
"venner" ?

>efter
>
>Se her Gerner.
>
>Det lille sjove symbol du ser her ovenfor, bestående af et kolon, en
>bindestreg og en parentes slut, kaldes på nettet en smiley.

Og du kan stikke dem skråt op. Der dem der tror på den slags og går i kirken
regelmæssigt, og så der vi nogle der ikke tror på den slags.
Jeg har ligesom været meget lang tid på både usenet og andre fora med den slags
ubetydeligheder, til at jeg finder dem "talende", specielt ikke fra visse
personer, hvortil du hører.

>En smiley som den du ser hér betyder at det er sagt med et smil på læben.
>Mudderkastning er en helt anden ting og der findes en gruppe specielt til
>den slags.

Så synes jeg du skulle skrive dine indlæg der, specielt dem du har skrevet i
denne tråd.

>Men jeg kan udlede af dit indlæg at du allerede kender til den (se
>smiley'en igen)

Nej, men jeg konstaterer du gør det, så skriv dine indlæg der !

>Det er ikke alle der skriver for at imponere dig, selvom du måske tror det.
>Og hvor lang tid er det lige at SOF2 har været på gaden ??

Nå, læse kan du heller ikke. Jeg skrev SOF. Og til din orientering (andre ved
godt hvad det drejer sig om) har den være på markedet i over 2 år.

>4-5 dage i denne skrivende stund. Så det er vel begrænset hvor længe du kan
>have spillet det.

Læs hvad der skrives.

>Medmindre at du ligger inde med en "US version".

Og dermed mener du ?

>naturligvis
>ligner
>
>Men omhandler på den anden side også et aktuelt computerspil der lige er
>kommet i handelen i DK.

Det kan man også sige om andre opslag, men derfor kan folk alligevel ikke finde
ud af at sende indlægget til opslagsgruppen.

>Det du selv valgte at læse var altså min mening om spillet, og andre har så
>tilkendegivet deres.

Andre ? Hvilke andre ? Jeg er da den eneste der har tilkendegivet min mening om
dit opslag. resten er mudderkast.

>Hvis du virkelig har spillet spillet så lææææææææge som du siger, kunne du i
>det mindste skrive om du er uenig eller ej i stedet for at begynde at lege
>nyhedsgruppepoliti.

Ja, jeg har spillet SOF i mindst 2 år. Og at "debattere" med dig er ikke
politimæssigt. Hvem er ifølge dig anset hvor som usenetpoliti ? Lidt barnligt at
komme med den slags.
Men leg du blot videre. Har du også købt dig en legetøjsrevolver som ligner
poilitiets ?

>Sorry. Jeg kunne altså ikke lade være med at provokere lidt (der var den
>igen)
>Lighten up a little, for pokker da. Du lyder fandme så sur.

Du kalder det at provokere ? Men jeg gør det ikke. Du lyder fandme som et lille
barn.

>Holder med og holder med, det er vel så meget sagt. Jeg lægger bare ikke
>skjul på at jeg er ligeglad med om folk kopierer eller ej. Det er deres sag
>og det rager ikke mig.

Men at kommentere antipirat indlæg er du fandme dygtig til. Udlægningen er at du
er med på piraternes side. Det vil piraterne nok også mene.

>Men jeg er ret imponeret over din store omgangskreds.

Hvad har min omgangskreds med usenet at gøre. Tag dig for fanden sammen.

>Når du nu påstår at "alle" ved at jeg "holder med piraterne" (dine ord), så
>må du jo kende hele verden ret godt (og så lige en sidste smiley)

Åh lidt mere barnligheder.

>Tag den lidt med ro Gerner, man begynder jo efterhånden at bekymre sig om
>dit helbred.

Hold du bare op med det og pas dit eget mavesår.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Mercenary

Dato : 03-06-02 16:03

"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse

I redigeret form: Jeg har ikke andet at lave, så jeg kommenterer alt og
starter lidt ballade.

<

Du må være typen der opsøger problemer, også når de ikke er der.

Jeg forsøgte da at forklare hvor jeg skrev indlægget som jeg gjorde.

Du er så hermed havnet i mit 'blød hat' filter.
Smut du bare ud og kør i modsat retning på motorvejen sammen med de andre
alderspræsidenter.

Klasker du også til konen når hún smiler til dig ?

/Merc

Fra : Gerner

Dato : 03-06-02 22:33

On Mon, 3 Jun 2002 17:03:20 +0200, "Mercenary" <Mercenary@mail1.stofanet.dk>
wrote:

>"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
>
>I redigeret form: Jeg har ikke andet at lave, så jeg kommenterer alt og
>starter lidt ballade.

Du er helt klart en bananspiser. Stik den næste skråt op.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Herold

Dato : 02-06-02 13:14

> Og så er det ik' engang løgn !!

IMO jo, så er det ;)

Jeg syntes det er lidt af en skuffelse. Hvor SoF i det mindste havde noget
nyt i form af volden, er SoF2 bare det samme, lidt pænere, men med kiksede
cutscenes, alt for kedelige fejl og en del andre ting.

Når det så er sagt fniser min indre nørd som en pige når jeg perforerer
modstandernes hoveder med små byger af projektiler, og bagefter kan gå hen
og se hvilken del af hovedet de mangler. Det er dog også det eneste.

Fra : Hagman

Dato : 02-06-02 14:25

SoF1 er bedre end Sof2.
....bare min mening :)

Hilsen
Hagman.

Fra : DWM

Dato : 31-05-02 15:05

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> SoF1 er bedre end Sof2.
> ...bare min mening :)

Jeg prøvede 2´eren inde hos min kammi og efter hvad jeg så
vil jeg ikke gøre andet end at give dig ret. Var faktisk noget
skuffet over det.

/Kenneth Iversen