Hjemmeside opdateret
Fra : Helle Andersen

Dato : 02-06-02 03:43

Jeg er ved at bygge lidt om på min hjemmeside.
Jeg var bl.a. blevet træt af, at "få diverse fordægtlavede ydelser ude i
byen", som bl.a. min gæstebog, som jeg for et stykke tid siden
uploadede mit eget script til i stedet for, som før, at linke til en anden
side, der hostede min gæstebog - med alle de tilhørende rekvalmer.

Ny har jeg så også fået redigeret mit område med afstemninger, så
jeg ville blive glad, hvis nogen af jer gad gå ind på min hjemmeside og
stemme, så jeg kan få testet om det virker efter hensigten.

Hvis nogen har gode idéer til nye afstemninger, hører jeg også gerne om det.

Du kan kan klikke dig ind på min hjemmeside via min signatur.

PFT.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Helle Andersen

Dato : 02-06-02 03:46

He he........
Der skulle altså have stået "færdiglavede" og ikke "fordægtlavede" -
kan der mon være tale om en freudiansk fortalelse ? *gg*

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : nitsen

Dato : 02-06-02 09:19

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev

> Ny har jeg så også fået redigeret mit område med afstemninger, så
> jeg ville blive glad, hvis nogen af jer gad gå ind på min hjemmeside og
> stemme, så jeg kan få testet om det virker efter hensigten.

Jow jow - så har Frode og jeg lige stemt lidt forskelligt § - og så faldt
jeg jo lige lidt i staver over dine misbamser § - de er alle
superdejlige, men Kesto "gør" noget ved mig *gggg* - han er en charmebøf er
han.

Mvh

Anita og Potehighfive fra Frode der synz vejret er dejligt men dyner er
bedre *ggg*

Fra : Helle Andersen

Dato : 02-06-02 10:20

"nitsen" <nitsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg jo lige lidt i staver over dine misbamser § - de er alle
> superdejlige, men Kesto "gør" noget ved mig *gggg* - han er en charmebøf

*Det* er han Og han er såmænd akkurat lige så sød, som han ser
ud Og han har et evne til at gå ind under huden på folk - ikke nogen
dårlig egenskab for en udstillingskat

--
Helle, der forguuuuder Kesto
DK Tick-Tag

Fra : Kate

Dato : 02-06-02 10:11

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in

> Hvis nogen har gode id‚er til nye afstemninger, h›rer jeg ogs†
> gerne om det.

Hej Helle

Nu jar jeg været inde og kigge lidt og stemt
Jeg synes du skal lave et link tilbage til din forside, altså din katte
forside ellers skal man trykke sig tilbage via tilbageknappen i
browseren og det kan jo godt blive langt hvis man tager alle
afstemninger med.

Kate

Fra : Helle Andersen

Dato : 02-06-02 10:22

"Kate" <kate@oliwer.dkligeher> skrev i en meddelelse
> [...]
> forside ellers skal man trykke sig tilbage via tilbageknappen i
> browseren og det kan jo godt blive langt hvis man tager alle

Du har helt ret, men jeg kan bare ikke få scriptet til menuen til at virke
på lige netop den side

--
Helle
DK Tick-Tag