Grandprix 4 Spørgsmål
Fra : Chipmand

Dato : 02-06-02 01:07

Hej
Jeg har læst at grandprix 4´s udgivelse er udskudt med 10 dage i
Tyskland. Er der nogle der ved om det samme gælder her i Danmark??.
Det er et racerspil som man bare snart ikke kan vente på mere efter de
ting man har læst/set om.
Mvh
Chipmand

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 02-06-02 08:48

"Chipmand" <chipmand@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tyskland. Er der nogle der ved om det samme gælder her i Danmark??.
> Det er et racerspil som man bare snart ikke kan vente på mere efter de
Det skulle vist gælde hele europa, formoder jeg.

mvh,
Rasmus B

Fra : Jakob Hansen

Dato : 02-06-02 13:06

On Sun, 02 Jun 2002 02:06:57 +0200, Chipmand <chipmand@mailme.dk>
wrote:

>Jeg har læst at grandprix 4´s udgivelse er udskudt med 10 dage i
>Tyskland. Er der nogle der ved om det samme gælder her i Danmark??.

20. juni til PC og 23. august til xbox
Men hold ikke vejret...

Hilsen
Jakob Hansen

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-06-02 19:55

det er vist osse farligt at holde vejret så længe ..... et par mintutter
måske .....ikke et par uger .....