Direkte vej til en fil
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-06-02 00:42

Heysa NG!

Hvis jeg har mit web på C-drevet på min webserver, og der på D-drevet ligger
en txt-fil jeg gerne vil vise via webben - kan man så ikke igennem PHP et
link der henviser til filen på D-drevet?

Det er en fil der opdateres jævnligt, og på den måde undgår jeg at skal
kopiere den over i mit web-dir på C-drevet heletiden.

Forslag modtages gerne hurtigst muligt - og gerne den måde i vil skrive
linket på

Mvh
Henrik Pedersen

Fra : Christian Joergensen

Dato : 02-06-02 12:59

On Sun, 02 Jun 2002 01:41:40 +0200, Henrik Pedersen wrote:

> Hvis jeg har mit web på C-drevet på min webserver, og der på D-drevet
> ligger en txt-fil jeg gerne vil vise via webben - kan man så ikke
> igennem PHP et link der henviser til filen på D-drevet?

Prøv at slå readfile() op i manualen.

--
Christian Jørgensen | I invented the cordless extension cord
http://www.razor.dk |