*gaaaaaaaab*
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-06-02 22:33

jeg er lige kommet hjem efter en lang "katttenussedag".....
et vennepar af mine skulle ud og kigge på en somali på lolland og vi
udnyttede chancen til at kigge forbi marianne og tortie

nøøøøøøøøøøj hvor er de bare nuser og dejlige alle sammen..... vi tog MANGE
billeder ( som bliver offentlig gjort lige så snart kæresten har fået dem
lagt ind på maskinen
og marianne truede med at visitere min taske da jeg lige havde været oppe og
sige farvel til miverne*G*
selv havde jeg vist et blødt punkt for den lille sorte dreng.... kæresten
sætter sig hårdnakket op imod at vi skal have flere katte ( øv øv) men nej
hvor var han altså nuttet og kær...... jeg fik taget det FEDESTE billede af
ham inde i et rør*G* men det skal i nok få at se

tortie er bare jordens bedste mor...... hun spruttede og hvæste hver gang
døren gik op... bare lige for at markere at hun altså bestemte her og at hun
*fandme* nok skulle passe på de små!!!
jeg håber sådan de billeder vi har fået taget af hende er blevet gode
for hun er bare så nuser...... og lille frk Vom.....*G* det passer altså
pragtfuldt til hende )
Ada og Agnes er nogle bestemte og udfordrene små piger..... de ved sørme
hvad de vil... men de er skam også nogle små hængerøve..... tog man dem op
skulle de helst kravle så langt op som muligt*G*

hihi... jeg er vist temmelig træt.... plabrer da løs som gammel kone*G*
der kommer en opdatering når billederne er lagt online

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-06-02 22:50

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> writes:

> nøøøøøøøøøøj hvor er de bare nuser og dejlige alle sammen..... vi tog MANGE
> billeder ( som bliver offentlig gjort lige så snart kæresten har fået dem
> lagt ind på maskinen

Jaah snart ikke..:?

> og marianne truede med at visitere min taske da jeg lige havde været oppe og
> sige farvel til miverne*G*

Kan jeg da slet ikke forstå..*ggg*

> tortie er bare jordens bedste mor...... hun spruttede og hvæste hver gang
> døren gik op... bare lige for at markere at hun altså bestemte her og at hun
> *fandme* nok skulle passe på de små!!!

Hun er bare en rigtig missemor, godt at hun blev reddet ind...

> Ada og Agnes er nogle bestemte og udfordrene små piger..... de ved sørme
> hvad de vil... men de er skam også nogle små hængerøve..... tog man dem op
> skulle de helst kravle så langt op som muligt*G*

Stakkels kommende slaver...gnæk gnæk

> hihi... jeg er vist temmelig træt.... plabrer da løs som gammel kone*G*
> der kommer en opdatering når billederne er lagt online

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-06-02 22:56

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> wrote in message
MANGE

> Jaah snart ikke..:?

i morgen formiddag... jeg sætter ham på sagen når vi står op der skal
lige sorteres lidt, fordi der også er taget andre billeder end tortie

> Kan jeg da slet ikke forstå..*ggg*

heller ikke jeg *blinker uskyldigt mens jeg fløjter*

> Hun er bare en rigtig missemor, godt at hun blev reddet ind...

ja for søren...... lige nu har marianne så bare en bunke af vinterpels fra
tortie som ligger OVERALT*G*( lige bortset fra alt det vi tog med hjem på
tøjet*G*)
det er skønt at have katte

> Stakkels kommende slaver...gnæk gnæk

hihi... de aner ikke hvad der rammer dem )

Fra : nitsen

Dato : 01-06-02 23:07

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev

> nøøøøøøøøøøj hvor er de bare nuser og dejlige alle sammen..... vi tog
MANGE
> billeder ( som bliver offentlig gjort lige så snart kæresten har fået dem
> lagt ind på maskinen

Jaaaaaaaaah *hop hop* - det glæder vi os til - vi tog også nogle men det
tager jo en krig inden vi får dem fremkaldt *ggg*

> og marianne truede med at visitere min taske da jeg lige havde været oppe
og
> sige farvel til miverne*G*

Såååå - og du kunne aller finde på at "katnappe" vel??? *tihi*

> Ada og Agnes er nogle bestemte og udfordrene små piger..... de ved sørme
> hvad de vil... men de er skam også nogle små hængerøve..... tog man dem op
> skulle de helst kravle så langt op som muligt*G*

*fniz* - der er en Frode der får kam til sit hår der - for ikke at snakke om
os kommende katteslaver for den lille Agnes.

Mvh
Anita og Frode der synz det er sovetid........kom nuuuu moar!

Fra : Helle Andersen

Dato : 01-06-02 23:08

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> jeg er lige kommet hjem efter en lang "katttenussedag".....
> et vennepar af mine skulle ud og kigge på en somali på lolland

Hvorhenne ? Skulle de kigge på en bestemt eller bare generelt ?
Jeg tænker blot på, at jeg den 25/5 lagde et indlæg op om en
"kasseret" somali - måske var det noget ?

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-06-02 23:17

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in message
> Hvorhenne ? Skulle de kigge på en bestemt eller bare generelt ?
> Jeg tænker blot på, at jeg den 25/5 lagde et indlæg op om en
> "kasseret" somali - måske var det noget ?

den somali du skrev indlægget om er afsat til et godt hjem hvor hun skal
være alene mis og hygge sig som hersker....
dem der har fået hende har lige mistet en kat af alderdom så vidt jeg
forstod

det var dog samme sted vi skulle kigge(dushara)..... det de er på udkik
efter er en kastrat pige..... vi så et par enormt dejlige damer som lige nu
har killinger men er klar til "levering" i august.... så nu skal mine
venner bare lige beslutte sig for hvilken en af damerne der appelerer mest
til dem og som bedst kan sammen med deres to katte

Fra : Helle Andersen

Dato : 01-06-02 23:32

> [...]
> være alene mis og hygge sig som hersker....
> dem der har fået hende har lige mistet en kat af alderdom så vidt jeg

Åh, det var dejligt - jeg havde helt glemt at spørge Teresa

> [...]
> venner bare lige beslutte sig for hvilken en af damerne der appelerer mest
> til dem og som bedst kan sammen med deres to katte

Jamen, det er i sig selv også en stor udfordring, for Teresa har altså
ret mange lækre mislinger Kan du huske hvad kattene hed ? Det
kan være, at jeg kender dem

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-06-02 23:41

> Jamen, det er i sig selv også en stor udfordring, for Teresa har altså
> ret mange lækre mislinger Kan du huske hvad kattene hed ? Det
> kan være, at jeg kender dem

uh jeg var også tæt på at stoppe en masse i tasken*G*
den ene hedder Alfa og den anden hed Casket.... halvsøstre så vidt jeg
forstod
deres temprament var helt fantastisk... Alfa var udfarende og moslede rundt
og slikkede på fingre*G*
og Casket var lidt mindre udfarende men en rigtig hængerøv*G* blot havde hun
ikke ret meget tid til at nusse da hun heller ville hygge sig med sine
mivere....
nogle rigtige kælegrise*G*

Fra : Helle Andersen

Dato : 01-06-02 23:48

> deres temprament var helt fantastisk...

Jamen, det er et generelt "problem" som Teresa har - de fleste af
hendes katte er velsignet med et guddommeligt temperament
Kesto er jo også en Dushara....... *gg*
Så uanset hvilken en de vælger, vil de sikkert blive glade over deres
valg

--
Helle
DK Tick-Tag