MS Windows
briani 27239
DW.EXE?
Fra : steffen martin .dk

Dato : 01-06-02 22:08

Når jeg starter min pc får jeg en box med denne besked op:

'DW har caused an error in DW.EXE
Dw will close now'

Jeg har ms-ME

Nogen der kan hjælpe mig med at tyde denne besked?

Tak

mvh
steffen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-06-02 22:20

"steffen martin .dk" <NOSPAM@steffenmartin.dk> wrote in message

> Nogen der kan hjælpe mig med at tyde denne besked?

Jeg har også denne dw.exe fil på puteren.

Det ser ud til at det er en office fil..

Prøv at geninstallere eller reperaer Office installationen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-06-02 22:41

In dk.edb.system.ms-windows, Bjarke Hansen wrote:

>Jeg har også denne dw.exe fil på puteren.
>
>Det ser ud til at det er en office fil..

Det er vidst nok Dr. Watson, men den startes så vidt jeg er informeret
i samarbejde med Office. Prøv at se om Office ligger i startmenuen
under Programmer > Start. Hvis den gør det, så slet den.

Jeg har ikke kunnet tage mig sammen til at læse så meget af dette link
(undskyld), men det kan vel tænkes at have noget med sagen at gøre :)
Det handler om noget fejlmelding via Dr. Watson:
<http://www.microsoft.com/office/techinfo/enterprisezone/itcolumn04.asp>

--
Lars Stokholm

Fra : steffen martin .dk

Dato : 02-06-02 09:22

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> wrote in message

> [...]
> (undskyld), men det kan vel tænkes at have noget med sagen at gøre :)
> Det handler om noget fejlmelding via Dr. Watson:

Tak for svarene, men jeg er bestemt ingen pc haj :)
Det eneste jeg har liggende i den stil er Microsoft Office, den skal vel
ikke slettes? Læste gennemgange på linket og afholder mig fra at ødelægge
mere end jeg tror jeg har evner til. Er der en nemmere måde?

mvh
Steffen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-06-02 09:37

In dk.edb.system.ms-windows, steffen martin .dk wrote:

>Det eneste jeg har liggende i den stil er Microsoft Office, den skal vel
>ikke slettes?

Nej, altså ikke slette programmet fra din harddisk, men kun det link i
start-menuen, der starter en del af det. Hvis den fil du taler om, der
hedder "Microsoft Office", ligger under Start > Programmer > Start, så
sker der ikke noget ved at slette den. Du kan også bare klippe den ud
på skrivebordet, mens du tester det. Hvis ikke det gør nogen forskel
at fjerne den, så kan du jo bare lægge den derind igen. Det er
muligvis den fil der starter Office-baren, hvis du altså bruger den.
Det skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed, for jeg har aldrig selv
brugt den. Men jeg ved at der efter en installation af Office altså
havder et link i start-menuen, som vist nok linker til en fil ved navn
Osa.exe. Jeg sletter altid det link, og det har aldrig givet mig
problemer.

Det jeg foreslår er ikke en løsning på problemet, men snare en måde at
slippe udenom det på. I de fleste tilfælde er det nemlig meget svært
at finde ud af hvad der "stikker" Windows, når den giver en
fejlmeddelelse som den du nævner.

--
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-06-02 09:40

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm wrote:

>...efter en installation af Office altså havder et link i start-menuen...

Der skulle have stået: "...efter en installation af Office, altid
havner et link i start-menuen...". Jeg er muligvis lidt forkølet :)

--
Lars Stokholm

Fra : steffen martin .dk

Dato : 03-06-02 10:37

> Der skulle have stået: "...efter en installation af Office, altid
> havner et link i start-menuen...". Jeg er muligvis lidt forkølet :)
>
> --
> Lars Stokholm

Right,
Det virkede ikke... :( Er der andre løsninger uden at jeg splitter Windows
ad?

mvh
steffen

Fra : tanki4

Dato : 29-06-02 07:50

"Bjarke Hansen" skrev d. 01-06-02 22:20 dette indlæg :
> [...]
>
> Prøv at geninstallere eller reperaer Office installationen
>
> hej..jeg har også denne dw på min computer når jeg starter op!!
har nogen fundet ud af hvordan man fjerner den???? det er s....
irreterende..håber på svar..hilsen frank

http://www.kandu.dk/

Fra : LivingDuck

Dato : 07-08-02 08:16

http://www.kandu.dk/

Fra : LivingDuck

Dato : 07-08-02 08:16

> [...]
> Dw will close now'
>
> Jeg har ms-ME
>
> Nogen der kan hjælpe mig med at tyde denne besked?

Det er ganske let at slippe for denne fejl. Jeg havde selv damme
problem, men fik stoppet det på flg. måde:

Tryk [START] og [KØR/RUN]
Skriv msconfig
Vælg fanen Start
Fjern afmærkningen ud fra den linie der indeholder dw.exe. I mit
tilfælde var det ved MediaLoads Installer
Tryk så [ANVEND] og [OK]
Genstart computeren

Lykke til !

http://www.kandu.dk/