MS Windows
briani 27239
USB 2.0
Fra : --=BGN=--

Dato : 01-06-02 21:27

Jeg har et ASUS P4B533-E motherboard som understøtter USB 2.0, og på deres
driver-CD står der bare at man skal hente en upgrade fra USB 1.1 til 2.0 på
Microsoft´s hjemmeside.
Nu har jeg snart trevlet hele Microsoft´s hjemmeside igennem for at finde en
USB 2.0 driver til Windows XP, men uden resultat.
Er der en der har et link til denne driver?

Bo

Fra : Olesen

Dato : 01-06-02 21:30

"--=BGN=--" <bo@bgn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

en
> USB 2.0 driver til Windows XP, men uden resultat.
> Er der en der har et link til denne driver?
***********

Jeg mener ikke den er frigivet endnu...måske når updaten (SP1) kommer
i sensommeren..?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-06-02 21:45

In dk.edb.system.ms-windows, Olesen wrote:

>på
>en
>***********
>
>Jeg mener ikke den er frigivet endnu...måske når updaten (SP1) kommer
>i sensommeren..?

Sjovt nok står der på følgende link, at de allerede er tilgængelige på
Windows Update. Men jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke kan se dem:
<http://www.microsoft.com/hwdev/bus/USB/default.asp>

--
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-06-02 21:50

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm wrote:

>Sjovt nok står der på følgende link, at de allerede er tilgængelige på
>Windows Update. Men jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke kan se dem:
><http://www.microsoft.com/hwdev/bus/USB/default.asp>

Interessant: <http://www.usbman.com/USB%202%20News.htm>

As of 6-01-2002

The final release version of the Microsoft USB 2.0 drivers for Windows
XP is available at the Windows Update Site. The driver is designated
Microsoft USB Driver Version 5.1.2600.0.

The Final Release Version of the Microsoft Win2000, USB 2.0 drivers
was released to OEMs sometime ago but is not yet available to the
general public. According to a spokesman, release to the public will
occur with the next refresh of Windows Update. No date was given.

--
Lars Stokholm

Fra : --=BGN=--

Dato : 02-06-02 08:30

Tak Lars...det står noget kryptisk, men jeg fandt den på dit sidste link

Bo