Weee... Nu er min nye killing i huset :D
Fra : Femkanten G1

Dato : 01-06-02 20:18

Hej NG

Skrev i forgårs om min nye killing, som vi ville få.... Vi havde tænkt at
opkalde den helt sorte lillebitte killing Super blackbird (efter Honda´s top
sporttourings motorcykel.) meeeen det faldt ikke rigtigt på tungen da den
ankom, heller ikke bare blackbird eller blackie.... sooooweeeeee.... det
blev til Gixxer (Suzuki's sports serie har dette "kælenavn" ) Ja, ok
indrømmet, vi er nogen nørder men efter som både kæresten og jeg har
Gixxere, så var det da åbentlyst..

Når men den er bare kær den lille :D (billeder kommer en af dagene) Min
første konstatering, er det er utroligt hvor forskellige killinger egentligt
er. Fik for knapt 1 år siden Chip, der senere flyttede i protest med sin mor
*gg* Der er meget forskel på de 2 killinger..

Gixxer er utroligt menneske glad, og er meget åben for fremmede.....
desværre valgte de tidligere forældre at ankomme med ham fredag, selvom vi
havde foretrukket idag (vi havde besøg af kærestens søster plus 1,5 årige
niece!) Når men et helt nyt hjem, 6 personer i hjemmet. Alligevel var den
lille upåvirkert og farede rundt og checkede det hele ud.... Den er super
aktiv om natten, og elsker at blive nusset et par timer tidligt på
aftenen... det er mønsteret so far *gg*

Når men ville bare lige informere lidt til jer alle :D

Mvh
Tommy Fer
Suzuki GSXR250

Louise Hansen
Suzuki GSXR400

og så lige dne lille 4 potede sorte Gixxer

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-06-02 20:37

Jamen så tillykke med Gixxer da *G*
Synz altid at det navn man har bestemt sig for - ikke passer på missen, når
først den er ankommet.*G*
Dixie skulle ha heddet Trinity, men øh stemmen knækkede når man kaldte på
hende *fnis*

Det lyder som at alt det bare går godt med Gixxer *S* Det er da bare super.

Nus til den lille mc-misser

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 01-06-02 22:19

"Femkanten G1" <femkanten@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> blev til Gixxer (Suzuki's sports serie har dette "kælenavn" ) Ja, ok
> indrømmet, vi er nogen nørder men efter som både kæresten og jeg har

Jae, selvom Suzuki ikke er min livret, så lyder Gixxer egentlig godt

Tillykke med den lille nye!!

Kenneth
...og Bob

Fra : Christina K

Dato : 01-06-02 21:34

Hej Tommy og Louise

Tillykke med den lille ny!! Det er svært med navne, men man ved ligesom
når man har fundet det rigtige navn. I skal nok få meget glæde af
Gixxer, hvornår skal I have nummer 2 *GGG*

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Femkanten G1 <femkanten@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:adb79n$2ghb$1@news.cybercity.dk...

Fra : Kate

Dato : 02-06-02 00:07

Hej Tommy

Tillykke med den lille ny. Hun lyder til nok at kunne tage jer begge
med storm

Kate

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-06-02 11:45

"Femkanten G1" <femkanten@hotmail.com> writes:

Tillykke med jeres nye status som katteslaver *ggg*

> [...]
> lille upåvirkert og farede rundt og checkede det hele ud.... Den er super
> aktiv om natten, og elsker at blive nusset et par timer tidligt på

Jamen der er meget stor forskel på mivere, selv inden for det samme kuld..

> [...]
>
> Louise Hansen
> Suzuki GSXR400
>
> og så lige dne lille 4 potede sorte Gixxer

Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa
http://misbamsen.homepage.dk
Denne msg er lavet i & postet med gnus. Do not fear the Penguin

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 02-06-02 16:44

Tillykke med den lille ny......hun lyder rigtig sød

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen