t65 kalender
Fra : Martin Nielsen

Dato : 01-06-02 19:31

Hej

Lige et spørgsmål om t65's kalender.

Når man går ind i kalenderen og ind i vis måneder er de datoer hvor man har
lavet aftaler markeret lidt kraftigere end de andre.

i min kalender er der ingen markeder dato her i juni måned. Der var i maj og
der er i juli. jeg har nogle aftale i juni for når man klikker på en dag,
hvor jeg ved der er en aftale kommer den fint frem.

Har andre oplavet dette? og kan det være rigtigt?

Hilsen
Martin

Fra : Michael

Dato : 03-06-02 06:38

Hej Martin

Jeg har same problem.

Det opstår når jeg har synkroniseret med Outlook..

Hvis jeg f.eks. synkronisere den 30. maj så kan jeg ikke se mine aftaler i
Juni (men kun i vis måned, hvis jeg går ind på dagen så er alle aftalerne
der!!!)

Har fundet ud af at hvis du sletter kalenderen (under funktioner -
kalender - indstillinger - slet alle) og synkronisere igen efter den 1. i
måneden så forsvinder problemet for den aktuelle måned. men så har du samme
problem for måneden efter!!!!

Jeg har prøvet at kontakte Ericsson Call Center to gange, men hver gang
forslog de bare en software opdatering. selv om jeg lige havde fået en for
14 dage siden..

Min software version er R4A007

VH

Michael

Fra : Martin Nielsen

Dato : 03-06-02 09:24

> Jeg har same problem.
>
> Det opstår når jeg har synkroniseret med Outlook..

Det må også opstå unden synkronisering for jeg har ikke noget data-kabel så
jeg har aldrig synkroniseret med outlook.

> [...]
> kalender - indstillinger - slet alle) og synkronisere igen efter den 1. i
> måneden så forsvinder problemet for den aktuelle måned. men så har du

Det kan jo heller ikke være meningen. Kan det ?

> Jeg har prøvet at kontakte Ericsson Call Center to gange, men hver gang
> forslog de bare en software opdatering. selv om jeg lige havde fået en
> [...]

Det har jeg også. mon det er rettet i R4A010?

Hilsen
Martin

Fra : Michael

Dato : 03-06-02 11:26

> Det har jeg også. mon det er rettet i R4A010?

Den nyeste er R4A007.... R4A010 findes ikke ifølge Call Center

Fra : Jan Eliasen

Dato : 03-06-02 14:40