P4-2,0 Northwood temperatur
Fra : Ziggiman

Dato : 01-06-02 19:26

Hejsa!
Jeg har lige fået ny CPU og af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke
mig at høre hvor varme tilsvarende bliver. Jeg har købt en P4-2,0
Northwood. Den bliver 35 uden belastning og 43-45 under jævn hård
belastning (fx spil). Det skal lige nævnes at det er med en standard
køler og Arctic Silver Compound kølepasta.

MVH
Michael Sig

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 02-06-02 08:51

Ziggiman, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.hardware.bundkort:

Bruger ikke den pasta, men har P4 1800@1800 og har stort set altid 40
grader.

Fra : PlumBum

Dato : 02-06-02 13:19

om du kigger på intels data specs på
ftp://download.intel.com/design/Pentium4/datashts/29864303.pdf
så kan den max blive 68 C varm
så du har masser af plads til overclocking

Fra : Mr.Green

Dato : 08-06-02 09:21

Hej jeg har en p4 1600@2133 den bliver ikke en dag over 38c.

Mvh.