Elton John
Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 01-06-02 18:38

Hejsa!

Jeg vil bare spørge om, der var andre udover mig i denne nyhedsgruppe, som
var til Elton John koncert i går??? Jeg synes personligt, at det var en
rigtig god koncert, og at Elton leverede et godt show. Men BT har
fuldstændig ret i, at det åndsvage tag inde i Parken ødelægger sgu lyden!
Det er en skam!!!
Jeg mindes lyden var meget bedre uden tag, da jeg var til Michael Jackson
koncert i 1997!

Hilsen

Gregers

Fra : Robert Piil

Dato : 01-06-02 19:00

On Sat, 1 Jun 2002 19:38:28 +0200, "GREGERS HANSEN"
<gregers@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Jeg vil bare spørge om, der var andre udover mig i denne nyhedsgruppe, som
>var til Elton John koncert i går???

Desværre.

> Jeg synes personligt, at det var en
>rigtig god koncert, og at Elton leverede et godt show. Men BT har
>fuldstændig ret i, at det åndsvage tag inde i Parken ødelægger sgu lyden!

Det var til gengæld den samme oplevelse jeg havde til Santana.

>Det er en skam!!!

Jep.

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 01-06-02 21:26

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> wrote in message

> Desværre.

> Det var til gengæld den samme oplevelse jeg havde til Santana.

> [...]

Der hvor jeg stod på plænen var der ingen lydproblemer havde I
sidepladse?

Mvh

Carsten

Fra : Robert Piil

Dato : 01-06-02 21:59

On Sat, 1 Jun 2002 22:25:54 +0200, "Carsten Jorgensen" <cj@sport.dk>
wrote:

>Der hvor jeg stod på plænen var der ingen lydproblemer havde I
>sidepladse?

Jep, dem jeg var med havde købt billetterne og var ikke til at drive
af sædet. Udover lyden åbenbart også var dårligere derude, fik jeg
reddet mig et hold i nakken.

(Klip venligst det væk du ikke svarer på)

Robert Piil
http://piil.org

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 02-06-02 02:19

Hey, jeg var der også

Vi havde plæne-billetter, og stod perfekt placeret lidt skævt for scenen, ca
20-30 meter fra "John Elton". Jeg synes, at den direkte lyd fra PA-anlægget
var lækker, men det ekstreme ekko, som parkens opbygning producerer ødelagde
virkelig meget. Jeg har aldrig været til koncert i parken uden overdækning,
så jeg kan ikke vurdere, om det er taget, der ødelægger lyden.

Men udover det, var der så ikke rimelig tynd mandsopdækning af stjernen?
Jeg mener: Intet kor, mundharmonika spillet af MIDI-keyboard, manglende
mandolin i "Daniel", osv...?

Desuden virkede koncerten generelt som en rutinesag, som bare skulle ordnes,
udover at manden vadede frem og tilbage og modtog klapsalver fra diverse
kanter...

Ikke dermed sagt, at jeg var utilfreds med koncerten. Manden er jo en
stjerne, som til sammenligning er ret nær sit publikum og leverede nogle OK
versioner af både gamle og nye hits.

Jeg er dog ret glad for, at vi ikke havde købt tribunebilletter - spild af
penge, som kunne bruges på gigantiske fadøl...

Jx

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 28-08-02 01:00

"Jacob Buus Smidt" <jacob.smidt@image.dk> wrote:

> [...]
>virkelig meget. Jeg har aldrig været til koncert i parken uden overdækning,
>så jeg kan ikke vurdere, om det er taget, der ødelægger lyden.

Jeg har aldrig været der i preolsenisk tid, men jeg husker at jeg sad
ti lvenstre for scenen i '98 da Stones fik starten af koncerten ti lat
foregår i formeget kunstig røg som drev mod venstre. Jeg kan
forestille mig det problem er løst med taget. Og helt ærligt, hvem
gider give 450 for en Stones billet og misse starten pga kunstig røg
og bagefter sige det var en vidunderlig koncert? Ikke mig jeg var der
i '95 midt på plænen hvor jeg blev træt af at stå bag højere folk.
Eneste alternativ var vat i ørene og op foran.

-breiler
TEAM alle høje folk op sidde bagerst.