Vildsund Dansktopfestival går totalt amok ~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-06-02 18:12

VILDSUND: Dansktoppens mekka

Uha uha uha hvor det cykler derudaf på Danmarks eneste dansktopfestival i
Vildsund i år. Nordvestjyllands største folkefest som havde 150.000
deltagere sidste år. Største deltagerantal nogensinde. I år styrer det godt
nok for vildt. Det sparker bare røv i hele 3 dage i uge 30. Der er som
sædvanlig besøg at Danmarks populæreste og måske næstpopulæreste orkestre.
Så detttt - Jov-jov. Prøv at se programmet.

DANMARKS ENESTE DANSKTOPFESTIVAL

Tirsdag 23. juli
kl. 17.30-17.50: Jodle Birge (På scenen ved Hotel Vilsund Strand, midt på
festpladsen)
kl. 18.00-24.00: Kandis (Musikteltet)
kl. 18.00-24.00: Kim Og Hallo (Ølteltet)
kl. 19.30-19.50: Jodle Birge (På scenen ved Hotel Vilsund Strand, midt på
festpladsen)

Onsdag 24. juli
kl. 18.00-24.00: Kandis (Musikteltet)
kl. 18.00-24.00: Kim Og Hallo (Ølteltet)

Torsdag 25. juli
kl. 18.00-24.00: Kandis
kl. 18.00-24.00: Kim Og Hallo (Ølteltet)

I behøver ikke at spørge hvem der varmer sin eu-scoter op alle og fræser
frem og tilbage alle 3 dage. Men der er også mange som camperer deroppe i de
3 dage. Der er altid folk i alle aldre til denne kæmpe folkefest. Lad os nu
se om festivalen endnu engang slår rekord. Folke er jo mere og mere på vej
tilbage til dansktopmusikken og den glade synge-med-musik. Det er jo
almindelig kendt i alle 3 skandinaviske lande. Folk har fået nok af alt det
der alternative ring-i-næsen-musik og sådan noget. haha. Så så John K., lad
nu være at gå amok igen. Jeg driller dig bare lidt, hihihiii.

Hilsen musik-experten.

PS: Den sproglige formulering i dette indlæg er forsøgt tilpasset tidens
trend, for også at kunne tiltrække nyhedsgruppens debattører. haha

Fra : FINN

Dato : 01-06-02 18:57

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cf8ff06$0$242$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> VILDSUND: Dansktoppens mekka

150.000 mennesker? Tror du ikke at du har fået 4 nuller og et enkelt 5 tal
for meget med?

Mvh. Finn

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-06-02 21:47

FINN <fimus@post.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cf90a6b$0$9038$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> 150.000 mennesker? Tror du ikke at du har fået 4 nuller og et enkelt 5 tal
> for meget med?
>
> Mvh. Finn
____________________

Haha, utroligt morsomt Finn. Nej du, jeg må bedrøve dig. Der var andre end
mig deroppe sidste år. Der var f.eks. også orkestrene og dem som bestyrede
ølboderne og de 4 kæmpe salgsboder med dansktopmusik. Og ikke midst de
øvrige 149.000 personer (Et hundrede og niogfyrre tusinde). Byen som normalt
kun har 500 indbyggere er totalt invaderet. Der lyder dansktopmusik overalt
straks du er kommet over Vilsundbroen. Det overdøver faktisk eu-scoteres
motor, men du kan måske få motoren til at støje mere, haha.

Hilsen musik-experten

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 02-06-02 10:02

> [...]
> øvrige 149.000 personer (Et hundrede og niogfyrre tusinde). Byen som normalt
> kun har 500 indbyggere er totalt invaderet.

Du ved godt at der ikke engang er 150.000 på Roskilde ikke?

anr

"Trying is the first step towards failure."
-Homer Simpson

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-06-02 10:56

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1fd5d8b.12jo5uf145fglcN%anrNOTPART@OFMAILmac.com...

> Du ved godt at der ikke engang er 150.000 på Roskilde ikke?

SV: 150.00 personer skal jo ikke forstås sådan at der på een gang er 150.000
personer. I løbet af de 3 dage har 150.00 personer besøgt stedet.
Angående Roskilde må man jo tage i betragtning at de spiller en type
musik som er mere støjende og ikke r så populær som dansktopmusik. Derfor er
der måske mange flere deltagere i Vildsund. Og så er der jo også tivoli
deroppe.

Hilsen Åge

Fra : Lars B.

Dato : 02-06-02 11:01

In article <3cf9ea27$0$8963$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
halldorsson@post.tele.dk says...

> [...]
> der måske mange flere deltagere i Vildsund. Og så er der jo også tivoli

Hmm.... så er det jo underligt at Roskilde kaldes for Nordeupora's
største festival!

Måske skulle man tage op til det der Vildsund, for det må dælme være et
godt tivoli hvis det kan trække 150.000 mennesker af huse. (For det kan
umuligt være musikken, eller mangel på samme,der gør det)

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Robert Eriksen

Dato : 02-06-02 12:38

"Lars B." wrote:

> In article <3cf9ea27$0$8963$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
> halldorsson@post.tele.dk says...

> Hmm.... så er det jo underligt at Roskilde kaldes for Nordeupora's
> største festival!

Du har ikke læst det med småt. "Roskilde Festival - Nordeuropas største
ikke-dansktop festival"

Fra : Lars B.

Dato : 02-06-02 23:27

In article <3CFA03A7.60C8F197@adr.dk>, roe@adr.dk says...

> Du har ikke læst det med småt. "Roskilde Festival - Nordeuropas største
> ikke-dansktop festival"

Damn... jamen det forklarer jo sagen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-06-02 13:49

Lars B. <lbe@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.17640b43245eb41298985d@news.inet.tele.dk...

> Måske skulle man tage op til det der Vildsund, for det må dælme være et
> godt tivoli hvis det kan trække 150.000 mennesker af huse. (For det kan
> umuligt være musikken, eller mangel på samme,der gør det)
_________

I så fald kan du læse mere her: http://www.vilsund.dk/Marked.html

men du kan også læse om Norges og Sveriges største dansebandsfestivaler her:

NORGE:
http://www.dansebandfestivalen.no/program.htm

SVERIGE:
http://www.dansbandsveckan.nu/mainindex.php4

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 02-06-02 15:02

> Lars B. <lbe@mailme.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:MPG.17640b43245eb41298985d@news.inet.tele.dk...

> _________
>
> I så fald kan du læse mere her: http://www.vilsund.dk/Marked.html

Du må have ost i nissehuen, Åhhhge. Hvis jeg var med til at stable et
3-dages heste- og kræmmermarked på benene, ville jeg ikke bryde mig om, at
en dybtfølt tumbe kom og udnævnte det gode initiativ til en
dansktopfestival. At markedsarrangørerne vælger at lade nogle
pseudo-musikere spille i nogle telte - formentlig for at få folk til at tage
hjem, så der bliver plads til nogle nye besøgende - er ikke ensbetydende
med, at folk tager til marked for at høre omtalte musikere.

Linket ovenfor - som du selv har præsenteret ng'en for - er desuden ikke
enig med dig i, at markedet har 150.000 besøgende, men det betyder vel
mindre for en ÆGSPÆRD.

Mvh. Camilla

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-06-02 17:53

Camilla Hæstrup <camilla@londahl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cfa2551$1@news.4952.dk...

> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> At markedsarrangørerne vælger at lade nogle
> pseudo-musikere spille i nogle telte -
_______

Ja, det er noget lækkert musik, ialt 36 timer og 40 minutters dansktopmusik
på 3 dage og overi i hatten er der dansktopdiskoteket og dansktopmusikken
over hele pladsen. Warw manner.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 05-06-02 16:51

> [...]
> dansktopmusik. Derfor er der måske mange flere deltagere i
> Vildsund. Og så er der jo også tivoli deroppe.

Snarere fordi du som sædvanlig er fuld af løgn!

Det du omtaler som "Vildsund Dansktopfestival" har intet med en
musikfestival at gøre, og det ved det udmærket godt! Der er tale om
et ganske ordinært kræmmermarked i stil med Hjallerup, Dølle-Fjelde
osv.

Det tal du omtaler (og som iflg. de officielle kilder blot er
angivet til "over 100.000") gælder hvor mange der har besøgt selve
MARKEDET - ikke hvor mange der har været inde i et øl-telt, og
derfor har måttet leve med at et eller andet inferiørt dansktopband
har stået og øvet sig i baggrunden!

Hold dig til sandheden!

--
B-)
Ting til salg: http://go.to/salg

Fra : Robert Piil

Dato : 05-06-02 16:55

On 5 Jun 2002 17:51:03 +0200, "Bjørn Løndahl"
<usenet@_FJERN_londahl.dk> wrote:

>Snarere fordi du som sædvanlig er fuld af løgn!

Åge er morsom. Det er du også, men det er vist ufrivilligt.

--
Robert Piil

Ting er ikke altid hvad de giver sig ud for.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-06-02 05:04

Robert Piil <piil@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:e0dsfusadj7b47o06cdkhfuja2fme7drd2@4ax.com...

SVAR: Festival betyder noget i retning af fast tilbagendende festlighed. I
den forstand er det jo en dansktopfestival. Det virker også sådan når man er
på stedet. Der er live-dansktop flere forskellige steder, en enkelt gang 3
steder samtidgt (Kandis - kim og hallo - Jodle Birge). Folk kommer langvejs
fra for decideret at høre dansktopmusik. Det har i mange år været en kæmpe
succes-

> Åge er morsom.
SVAR: Jeg forsøger at være alvorlig, til tider mislykkedes det dog, men det
er som regel med vilje.

Det er du også, men det er vist ufrivilligt.
SVAR: Er han det ??? - Jeg kalder ham latterlig, men latter og sjov har jo
også lidt med hinanden at gøre.

Hilsen festival-experten

Fra : Robert Piil

Dato : 06-06-02 10:03

On Thu, 6 Jun 2002 06:04:24 +0200, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

>SVAR: Jeg forsøger at være alvorlig, til tider mislykkedes det dog, men det
>er som regel med vilje.

Ja, det er skam en alvorlig omgang trolling du har gang i.

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Troels

Dato : 02-06-02 12:13

> Du ved godt at der ikke engang er 150.000 på Roskilde ikke?

Kunne det have noget at gøre med at :

1. Som Åge selv sige, det er gratis. Det er Roskilde jo ikke lige frem.

2. De 150.000 er for alle 3 dage, hvor der sikkert er nogen der er talt
flere gange. Spm Åge selv siger fræser han frem og tilbage på EU-scooteren
alle tre dage, og må formodes at være talt (mindst) 3 gange. På Roskilde er
der 90.000 (tror jeg nok) der er inde på festivalpladsen på 4 dage. Altså
rundt regnet 360.000 hvis man bruge samme måde at udregne det på som
dansktoppens mekka, Vildsund Marked....

/Troels

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 02-06-02 12:57

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote:

> [...]
> der 90.000 (tror jeg nok) der er inde på festivalpladsen på 4 dage. Altså
> rundt regnet 360.000 hvis man bruge samme måde at udregne det på som

Kan da godt være, men det ville jo betyde at der rent faktisk var 50.000
besøgende!

anr

"Jesus must be spinning in his grave."
-Barney Gumble

Fra : Wertigo

Dato : 02-06-02 18:17

EU-scooteren
Altså

> Kan da godt være, men det ville jo betyde at der rent faktisk var 50.000
> besøgende!

Ikke hvis de tæller folk hver gang, de går ud og ind på pladsen. I så fald
ville deltagertallet på Roskilde nok også overstige 1 million, mens
10-20.000 hurtigt kunne nærme sig 150.000 i løbet af tre dage.

Dertil kommer at 'heste- og kræmmermarkedet' (vel at mærke ikke
dansktopfestival) jf Åges link kun selv mener at have 100.000 besøgende.

MvH Mikkel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-06-02 20:51

Wertigo <MS_Knudsen@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cfa540d$0$74240$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Dertil kommer at 'heste- og kræmmermarkedet' (vel at mærke ikke
> dansktopfestival) jf Åges link kun selv mener at have 100.000 besøgende.
>
> MvH Mikkel
________________________

Lad os kalde det hvad vi vil. Festival betyder noget i retning af "fast
tilbagevende festlighed". Evt. kan vi kalde det dansktopfestival på Heste-
og Kræmmermarkedet.
Men hvorom alt er så er det som det drejer sig om jo, at glæde sig over
det sande stormflodsagtige bombardement af god dansktopmusik, som rammer en
ligemeget hvor man går og står og som ikke tilnærmelsesvis finder sin lige i
hele Danmark, dansktopmusik fra både 2 forskellige telte, en friluftsscene
og et diskotek og 4 forskellige boder og fra tivoliet. På et og samme
tidspunkt tirsdag aften vælter der f.eks. live-orkestermusik ud i luften fra
både Kandis, Kim Og Hallo og Jodle Birge, fra telte og friluftscene. Hvis
det ikke er dansktopfestival så det vasker sig, så ved jeg ikke hvad det er.
Jeg tager derop selvom du evt. vil kalde det en gudstjeneste, haha.

Hilsen Åge

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 28-08-02 00:49

anrNOTPART@OFMAILmac.com (Andreas N Rasmussen) wrote:

>Du ved godt at der ikke engang er 150.000 på Roskilde ikke?

60.000 -70.000 svjh

-breiler

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-06-02 21:34

Ja, det er jo lige før man får lyst til at lave noget kriminelt, så man ikke
kan få indrejse tilladelse til den der halve Ø.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-06-02 22:05

SALGSBODER MED ALT NYT DANSKTOPMUSIK
Hov da, vi glemte noget. Hvis i er interesseret i dansktopmusik plejer der
at være 3-4 store salgsboder med de tidens største danske hits, men også
enormt meget tysk slagermusik.Vær dog forberedt på lange køer. (Ja altså
ikke sådan nogen som siger muh, vel - jeg taler om køer foran boderne) og at
der er dansktopmusik i luften ligemeget hvor man bevæger sig hen inden for
bygrænsen.

DANSKTOPDISKOTET UNDER BROEN
Hvis man ikke lige er til Kandis, Kim Og hallo, Jodle Birge eller
dansktoplyden fra salgsboderne, kan bevæge sig hen under broen. Der kan man
normalt muntre sig til nonstop-dansktop med en blanding af alt muligt musik
og man kan få lov at ønske et nummer. Sidste år da jeg besøgte stedet for at
få en pizza havde de sat Kandis`s nye cd på (Det kunne jeg høre inden jeg
kørte ud på broen, ovre på Mors). men jeg gik ind og ønskede Smilende Sussi.
Det vakte stor begejstring hos det øldrikkende publikum som begyndte at
synge med. Alt imens stod Fremskridtspartiet og samlede underskrifter, men
jeg huggede bare en håndfuld reklamekuglepenne, haha. Fy fy skamme skamme.

HUSK VENLIGST AT DET ER FULDSTÆNDIG GRATIS AT DELTAGE VED AL MUSIKKEN. Bare
gå ind i teltene, ind i diskoteket eller stil jer ved scenen midt på
festpladsen. Det er godtnok "godaw" så det forslår noget. Og så er der stort
set aldrig ballade af nogen art. Folk er bare i humør, så det klodser noget.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-06-02 22:22

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cf93595$0$78787$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Endnu endnu mere som jeg glemte:

Nordisk Tivolipark har gang i en masse løjer alle de 3 dage fra kl. 9 til
kl. 24

Kæmpe afslutnings-festfyrkeri torsdag kl. 23

PS: Det er jo forresten få kilometer fra festivalpladsen at Radio Limfjord
vil starte den ny folkelige radio med dansktopformat. Det skulle vist være
fra en sendemast i Vildsund-Mors, som ligger lige ved broen, før man kører
over til Vilsund-Thy.

Så tror jeg nok at jeg huskede det hele.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 02-06-02 06:11

> Kæmpe afslutnings-festfyrkeri torsdag kl. 23

De fyrer Jodle-Børge?

> PS: Det er jo forresten få kilometer fra festivalpladsen at
> Radio Limfjord vil starte den ny folkelige radio med
> dansktopformat.

En radio i dansktopformat?? Nej, lad mig gætte:

1. Det sender det samme lort hele dagen?

2. De fornyer sig aldrig?

3. De bruger folk ingen andre radioer ville overveje at ansætte?

4. De benytter dårlig teknik?

5. Ingen af de ansate må været uddannet i faget?

6. De sidder alle sammen og smiler dumt når de er på arbejde?

7. Alle udsendelserne er tilnærmelsesvis ens?

8. De genudsender deres egne udsendelser år efter år?

9. De sender banko hver time?

10. Ingen af de ansatte vil nogen sinde blive anerkendte for deres
faglige kvalifikationer, da disse ikke er til stede?

> Så tror jeg nok at jeg huskede det hele.

Næppe!

--
B-)
Ting til salg: http://go.to/salg

Fra : Wertigo

Dato : 01-06-02 22:32

> DANSKTOPDISKOTET UNDER BROEN

Er jeg den eneste, der ser den linje som en potentiel titel på gyserfilm?
Umiddelbart lyde det da mindst lige så skræmmende som fx Elm Street...

>Alt imens stod Fremskridtspartiet og samlede underskrifter,

Åge dine indlæg gør mig så glad, når de bekræfter mine fordomme. Tænk nu kan
jeg med sindsro bibeholde mine indre billeder af Fremskridtspartiets
vælgerskare - de er ikke blevet kønnere...

>men
>jeg huggede bare en håndfuld reklamekuglepenne, haha. Fy fy skamme >skamme.

Kan vi så ikke nægte dig indrejsetilladelse fra den tidsklokke (Mors?), du
lever i? Altså med baggrund i din åbenlyst kriminelle adfærd?

MvH Mikkel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-06-02 23:35

Wertigo <MS_Knudsen@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cf93e62$0$230$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Er jeg den eneste, der ser den linje som en potentiel titel på gyserfilm?

SV: Ja

> Kan vi så ikke nægte dig indrejsetilladelse fra den tidsklokke (Mors?), du
> lever i? Altså med baggrund i din åbenlyst kriminelle adfærd?

SV: Hvorfor kan du ikke glæde dig over at jeg fjernede 10 af den slags
kuglepenne på een gang.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 02-06-02 06:12

> Er jeg den eneste, der ser den linje som en potentiel titel på
> gyserfilm? Umiddelbart lyde det da mindst lige så skræmmende
> som fx Elm Street...

Nåeh... det er vel OK at dumpe et dansktopdiskotek fra en bro
(bortset fra forureningen).

*LOL*

--
B-)
Ting til salg: http://go.to/salg

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 28-08-02 00:49

"Wertigo" <MS_Knudsen@yahoo.com> wrote:

>Er jeg den eneste, der ser den linje som en potentiel titel på gyserfilm?

Muligvis, jeg tænker nu mere på hvor mange der går på en 'otet'. 8
måske?

-Mikkel

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 02-06-02 02:26

> enormt meget tysk slagermusik.Vær dog forberedt på lange køer. (Ja altså
> ikke sådan nogen som siger muh, vel - jeg taler om køer foran boderne) og
at

Åge, du er simpelt hen for sjov! Man kan sige meget om din musiksmag, men
humor, det har du sgu'

Jx

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-06-02 10:58

Jacob Buus Smidt <jacob.smidt@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:TteK8.14156$N46.639867@news010.worldonline.dk...

Man kan sige meget om din musiksmag,
_______

ja, men det skal man ikke, haha

Hilsen Åge

Fra : Lars B.

Dato : 02-06-02 11:02

In article <3cf9ea9a$0$8991$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
halldorsson@post.tele.dk says...
> [...]

hvilken en musiksmag ??

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 02-06-02 06:14

> HUSK VENLIGST AT DET ER FULDSTÆNDIG GRATIS AT DELTAGE VED AL
> MUSIKKEN. Bare gå ind i teltene, ind i diskoteket eller stil
> jer ved scenen midt på festpladsen.

Det siger næsten sig selv - intet kan få jyder til at troppe op,
som ordet "gratis". Bliver der også kastet med frugt?

--
B-)
Ting til salg: http://go.to/salg

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 28-08-02 00:49

> [...]

>Det siger næsten sig selv - intet kan få jyder til at troppe op,
>som ordet "gratis". Bliver der også kastet med frugt?

Se, hvis øl og ørepropper nu var gratis, såe...

og hvis det lokale tivolis skydetelt ligger i en gunstig vinkel for
stemmesamlende Fremskridtspartister, såe...

-breiler

Fra : Johnny Bonde

Dato : 30-08-02 00:01

ja specilet hvis der er Fynboer eller Sjællændere tilstede
de blir simplethen dænget til fordi de minder om aber
hva skie de ka jo heller ikke li Kandis alligevel.

mvh Johnny

Fra : Peter Juhl

Dato : 30-08-02 00:00

Johnny Bonde wrote:

> hva skie de ka jo heller ikke li Kandis alligevel.

Måske de tager til en festivaæ hvor de forstår sproget?

/Peter

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-08-02 04:56

Johnny Bonde <johnny.bonde@underholdningsnettet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d6ea6cf$0$172$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> ja specilet hvis der er Fynboer eller Sjællændere tilstede
> de blir simplethen dænget til fordi de minder om aber
> hva skie de ka jo heller ikke li Kandis alligevel.
________

Hihihi - Men Johny altsåååå. Du må ikke driller de Københavnersnuder sådan.
Det er altså bare for majet mand altså og så`n noget ik`k, altså og så`n
någet. Enormt for majet altså, hihihi.

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-06-02 09:19

Åge Halldorsson wrote:

> synge med. Alt imens stod Fremskridtspartiet og samlede underskrifter, men

Nogengange er det ubehageligt når ens fordomme bliver bekræftede...

/David

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 02-06-02 06:03

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> VILDSUND: Dansktoppens mekka

Ikke overraskende...

> Uha uha uha hvor det cykler derudaf på Danmarks eneste
> dansktopfestival i Vildsund i år.

Nå for Søren, jeg var sikker på at Vildsund mindst afholdt 3
dansktopfestivals om året - det ER jo trods alt dansktoppens Mekka.

> Prøv at se programmet.

OK - det *må* være spækket med store dansktopnavne!

> [...]
>
> Torsdag 25. juli
> kl. 18.00-24.00: Kandis
> kl. 18.00-24.00: Kim Og Hallo (Ølteltet)

Altså en 3-dages "festival" med 2 dansktop-orkestre og en
tarmrenser. WHAU!!!

> PS: Den sproglige formulering i dette indlæg er forsøgt
> tilpasset tidens trend, for også at kunne tiltrække
> nyhedsgruppens debattører. haha

Well - censor giver 5 jeg er mest stemt for 03.

--
B-)
Ting til salg: http://go.to/salg

Fra : Fudge

Dato : 06-06-02 02:06

"Bjørn Løndahl" <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en meddelelse
> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Altså en 3-dages "festival" med 2 dansktop-orkestre og en
> tarmrenser. WHAU!!!

>Altså når Åge siger festival,så er det IFØLGE Åge.
Når Åge siger at Dansk Top er det hotteste lige nu,
så er det IFØLGE Åge.
Når Åge oplyser hvad vi danskere mener,hvad vi kan lide,
jah, I har gættet det,så er det IFØLGE Åge.

Og ja,jeg håber han hygger sig,med at høre de samme sæt
3 dage i træk.
Mig,jeg er personligt ved at blive sindsyg,hver gang
Gitte Hænning synger Snakker med mig selv hver evig eneste
reklameblok.
Der er så langt over til fjernbetjeningen,hver gang den kommer.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-06-02 05:08

> Mig,jeg er personligt ved at blive sindsyg,hver gang
> Gitte Hænning synger Snakker med mig selv hver evig eneste
> reklameblok.

SVAR: Det er nok fordi det er god musik. Prøv også at lytte til musikken i
REMA 1000-reklamen. Det er noget af samme slags.

> Der er så langt over til fjernbetjeningen, hver gang den kommer.

SVAR: Den skal du slet ikke bruge i den forbindelse, så glem den.

Fra : Fudge

Dato : 06-06-02 19:25

> SVAR: Det er nok fordi det er god musik.

Ja,IFØLGE dig.:)
Du skal ikke udtale dig på mine eller andres vegne.

Det burde være forbudt at synge på den lalleglade,optimistiske
facon.
Det er jo gift for os deprimerede elementer.
Iøvrigt,har Gitte Hænning egentlig ikke ring-i-næsen-mentalitet?
Hun blev da en gang knaldet med en ordentlig ladning sjov tobak.
Pas på Åge,hun er nok en af de der "nytænkere"...jeeeez

..

> SVAR: Den skal du slet ikke bruge i den forbindelse, så glem den.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

> Mvh
>" If my mom,like gave me a hard time,
i'd go like:Ay,mom!!!If I wanna fingerpaint,
then I'm gonna fingerpaint!"

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-06-02 20:56

Fudge <tul@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cffa94b$0$74277$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Iøvrigt,har Gitte Hænning egentlig ikke ring-i-næsen-mentalitet?
> Hun blev da en gang knaldet med en ordentlig ladning sjov tobak.
> Pas på Åge,hun er nok en af de der "nytænkere"...jeeeez
SV: Hmmmm, nå men sjov tobak og sjov musik, passer det egentlig ikke godt
sammen, haha hihi hoho.

> HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
SV: Ja ja ja, nu skal vi jo heller ikke overdrive.

Hilsen Åge

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 28-08-02 00:55

"Fudge" <tul@tdcadsl.dk> wrote:

> Mig,jeg er personligt ved at blive sindsyg,hver gang
> Gitte Hænning synger Snakker med mig selv hver evig eneste
> reklameblok.
> Der er så langt over til fjernbetjeningen,hver gang den kommer.

Og så er der den udgave hvor hun ikke synger. Men Dét opdager man
først halvvejs gennem stuen.
Hvorfor kan de ikke sende udsendelserne med samme lydniveau som
reklamerne, eller endda lidt højere, det ville slide færre
fjerntjeninger op. Min røg på gulvet en dag fordi jeg ville lukke for
Harry og Søren Pilmark.

-breiler
Har' masser af plads hvis du ta'r de fire vinterdæk ud.

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 28-08-02 00:53

>Altså en 3-dages "festival" med 2 dansktop-orkestre og en
>tarmrenser. WHAU!!!

Joe, men at Jodle tager åbenbart ikke så megenm tid, gad vide om ikke
man burde give Kandis og Kim Og Farvel noget epo så det kunne gå lidt
hurtigere.

Nåe jeg har nu killfilet Åge i samtlige grupper. Desværre er filtert
ikke godt nok til at tage samtlige quotede breve med ;)

>Well - censor giver 5 jeg er mest stemt for 03.

6 timer om en koncert? = 00

-breiler

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-06-02 09:17

OK, Åge... Du har vundet prisen for det sjoveste subject på usenet
nogensinde. Den kan afhentes i foyeren.

/David

Fra : Carl Drud

Dato : 02-06-02 12:05

"Lars B." <lbe@mailme.dk> wrote:

> [...]
> være et godt tivoli hvis det kan trække 150.000 mennesker af
> huse. (For det kan umuligt være musikken, eller mangel på

Jeg har en fornemmelse af slige festivaler/markeder, der bliver
de samme mennesker talt op flere gange. I min fødeby startede
et de et marked op for år tilbage og i løbet af ganske få år
blev det stolt proklameret et besøgstal på over 100.000
mennesker. Dette på et område betragteligt mindre end Midtfyns
festivalen, hvor man et årmidt i firserne nåede op på 45.000
(tror jeg det var). Jeg tror vi alle har en tendens til at
bedømme menneskemængder større end de egentlig er. Dog har jeg
ikke kendskab til bemeldte Vildsund festival, endsige hørt om
den.

--
Carl

Fra : FINN

Dato : 03-06-02 22:12

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cf8ff06$0$242$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> VILDSUND: Dansktoppens mekka

Ja Åge. Din musiksmag deles måske ikke så meget af gruppen. Men
underholdningsværdien af den debat du får startet er lige til et 13 tal med
pil opad så vi glæder os til hvad du finder på næste gang.

mvh.
Finn