Hvem køber de istedet for P.Diddy???
Fra : Andrew

Dato : 01-06-02 15:58

Hej

Festivalen må da have fået en KÆMPE bunke penge mellem hænderne nu hvor
Puffe-di-piffy Daddy Paff-funka-funk-faggedi-fimp-master-Daddy-monk ikke
kommer.

De SKAL da købe nogle fede navne med de penge, ik?
De kan da ikke bare putte pengene ned i lommerne og slette ham som hovednavn
og spise os af med en undskyldning?

Mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : Troels

Dato : 01-06-02 16:00

Vanilla Ice har vist været på tale

/Troels

Fra : Christian Joergensen

Dato : 01-06-02 17:06

On Sat, 01 Jun 2002 16:58:13 +0200, Andrew wrote:

> hovednavn

Der er der vist delte meninger om :)

--
Christian Jørgensen | Do not look into the laser with remaining eye!
http://www.razor.dk |

Fra : Andrew

Dato : 01-06-02 17:51

> Der er der vist delte meninger om :)

Osse i den grad. Selv regnede jeg ham ikke for en skid, men han står med
store bogstaver på plakaterne

Mvh Anders

Fra : / / dentro / /

Dato : 01-06-02 17:46

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

"Hvem køber de istedet for P.Diddy???"

Hvad med eyeQ? De er da vist til salg. *fnis*

/ / dentro / /

Fra : Kim Petersen

Dato : 01-06-02 19:41

> Hvad med eyeQ? De er da vist til salg. *fnis*

Og oven i købet bedre.