ASUS P4S533 med indbygget netkort.
Fra : Amazing Pudding

Dato : 01-06-02 15:23

Ved nogen om det er muligt at få ASUS P4S533/LAN i Århusområdet? De steder
jeg har kigget er det udgaven uden netkort der er på lager. Nærmeste sted er
så vidt jeg kan se Midtdata i Viborg, og jeg synes der er lidt langt at
køre. Men ok, kvaliten på netkortet er måske alligevel dårlig, eller hva'?
Jeg synes bare at det kunne være smart at spare en PCI-slot.

Lige et tillægsspørgsmål: Min gamle 300 watts strømforsyning er ikke
udstyret med et P4 stik, hvorfor jeg har tænkt mig at bruge EZ Plug. Meeen,
jeg mener at have læst at den løsning ikke skulle være optimal i
overclockningsøjemed. Er der noget om snakken? Jeg har nemlig tænkt mig at
købe en Northwood 1,8A

A.P.

Fra : Carsten Matzon

Dato : 01-06-02 16:39

> køre. Men ok, kvaliten på netkortet er måske alligevel dårlig, eller hva'?
> Jeg synes bare at det kunne være smart at spare en PCI-slot.

Jeg bruger netkortet og jeg kan ike klage...

Ved ikke..jeg kan fint clocke min 1.6@2.3 UDEN problemer med en gammel 300W
PSU UDEN p4 stik... =)

Carsten
Fredericia

Fra : Martin S.

Dato : 01-06-02 17:05

"Carsten Matzon" <carsten@xxx.matzon.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger netkortet og jeg kan ike klage...

> [...]

samme her..
dog 1.6A@2,415 :D
Martin S.

Fra : elvis

Dato : 02-06-02 08:05

Hey

Hvilket bundkort bruger i ? Jeg kan kun få min 1.6'er op på 2.1 GHz

Har en Abit BL7

mvh elvis

Fra : Martin Andersen

Dato : 02-06-02 00:24

Lige et tillægsspørgsmål: kan et GeForce 2 GTS sættes på bundkortet uden
problemer....jeg ved at ASUS har et bundkort til de nye pentium 4'ere ude
hvor man kan risikere at brænde AGP porten af hvis man sætter et ældre
grafikkort i!