MS Windows
briani 27239
Ny harddisk men cd + brænder er væk!! i xp
Fra : Ceelos

Dato : 01-06-02 15:07

Jeg har installert en ny harddisk som masterslave hvor master køre med win
XP pro men nu kan den ikke finde mit e og f drev
Hvis jeg klikker på tilføj hardware skriver den bare at man kun kan
installere en enhed af gangen og det har den gjort i en time nu. Hvad er der
galt ? skal jeg geninstallere XP eller hva ??

Fra : Madsen

Dato : 01-06-02 15:29

Ceelos skrev:

> Jeg har installert en ny harddisk som masterslave hvor master køre
> med win XP pro men nu kan den ikke finde mit e og f drev

Enten er en harddisk master eller også er den slave. Der er ikke noget
der hedder masterslave.
Bliver drevene fundet under opstarten af BIOS? Altså ude på den sorte
skærm inden Windows bliver startet.

Madsen.