2 x ?, mobilmærke med bedste antennesignal~
Fra : SoulWalker

Dato : 01-06-02 14:12

? 1

Hvad for et mærke har generelt set de bedste antennesignaler? Nu har jeg en
Nokia 3210 og den har nok de dårligste ser det ud til :/

? 2

Jeg har prøvet at låne min brors Ericsson A2618s men den har den fejl at når
nogen nogengange ringer så hyler og bibber det helt vildt hos de andre og de
kan ikke høre en skid af hvad der bliver sagt. Hvad er problemet??

Håber der er nogen af jer der kan hjælpe med disse spørgsmål. :/

mvh

Ejvind "SoulWalker" Toft

Fra : frank damgaard

Dato : 01-06-02 15:06

SoulWalker <email_dk@hotmail.com> wrote:

> [...]

> nogen nogengange ringer så hyler og bibber det helt vildt hos de andre og de
> kan ikke høre en skid af hvad der bliver sagt. Hvad er problemet??

Er det når signalet samtidig er svagt ?

Ericcson 2618 er vist lidt mystisk. (eller er det SIM kortet?)

Min bror har en med telia taletidkort. Når telefonen er i et område med
svagt telia signal skiftes til sonofon.
Men ringer man til mobiltelefonen, så afbrydes forbindelsen i samme øjeblik
som der svares på mobiltelefonen. Jeg mistænker at når telia signalet
alligvel detekteres men er for svagt, så smutter roaming tilbage til
sonofon, og forbindelsen forsvinder.

Jeg prøvede så med mit Telie erhverv simkort, og stor forbavselse,
her skiftes/roames uden problemer.

--
Frank Damgaard |