MS Windows
briani 27239
Størrelse af drev
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 01-06-02 13:29

> Du har sikkert glemt at sige ja til understøttelse af store
> harddiske.
>
> Prøv at højreklik på cdrevet i denne computer og se om den står
> til fat eller fat 32.
>
> Hvis den står til fat, så skyldes det ovennævnte, her kan en
> partition ikke være større end 2 GB.
>
> Hvis den står til fat 32, så skriv lige igen.
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Hej Knud.

Jo, jeg har sagt ja til at køre med store drev, tror det var noget af det
første jeg blev spurgt om.... Og når jeg tjekker egenskaberne for drevet
står der også at det er fat32. Aner ikke hvad der er galt/jeg har gjort
galt!!
Hilsen Carsten.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-06-02 18:26

Sat, 1 Jun 2002 14:28:30 +0200, skrev "Carsten Nielsen"
<nielsen@postkasse.net>:

>Jo, jeg har sagt ja til at køre med store drev, tror det var noget af det
>første jeg blev spurgt om....

Det var jo blot den nemme løsning.

Prøv at kig på
<http://www.wintip.dk/guides/fdisk/index.htm>.