Re: t68i og tilbehør...
Fra : Holmes

Dato : 01-06-02 11:09

> Man kan selv komponere ringetoner til T68 - både de gamle emelody og
> de nye imelody, hvor man kan indstille tastatur lys, display lys,
> vibrator og melodi til at gå igang i forskellige takter til musikken.

Det lyder jo meget cool, men ved I, om man kan komponere dem i midi-format?
Jeg har det af rent praktiske årsager klart bedre med at lave ringetoner i
et node-program, og så lægge dem over

Jeg har hørt, at nogle telefoner understøtter ægte multitoner. Altså
muligheden for at afspille to toner samtidigt, og altså lave regulære
akkorder. Ved I om T68i kan det?

Bortset fra det, er jeg nu nok mest interesseret i en problemfri sync mellem
telefon og outlook.

Er der i øvrigt ordbog i t68i, som man kender det fra fx nokia 8310?

Mange spørgsmål

Holmes

Fra : Peter Rongsted

Dato : 02-06-02 16:38

"Holmes" <none@nonono.sk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har hørt, at nogle telefoner understøtter ægte multitoner. Altså
>muligheden for at afspille to toner samtidigt, og altså lave regulære

Nej, T68(i) er kun monofonisk.

>Bortset fra det, er jeg nu nok mest interesseret i en problemfri sync mellem
>telefon og outlook.

Jeg har mest hørt om problemer under Win XP. Ellers kan der være lidt
problemer med opsætningen. Når først det er sat op, kører det stabilt.
Du kan hente softwaren gratis på www.sonyericsson.com.

>Er der i øvrigt ordbog i t68i, som man kender det fra fx nokia 8310?

Ja, men den er ikke så hurtig som Nokia'en. Efter opgraderingen til
i-software er det blevet bedre, men stadig ikke helt godt.

Peter