Lotto Reklame
Fra : Troels

Dato : 01-06-02 09:48

Er det virkeligt Mikael Simpson der spiller ham manageren for Team Åse i den
der Joker lotto reklame?

/Troels

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 10-06-02 16:52

Det er nemlig lige hvad det er :)

Mads

Fra : -Carina

Dato : 10-06-02 17:17

"Mads Rahbek Hougaard" <madsrh@INGENSPAMdgh.dk> skrev i en meddelelse
> Det er nemlig lige hvad det er :)
>
> Mads
>

> "Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message
> den

Måske et dumt spørgsmål, men hvem er Mikael Simpson?!

-Carina

PS: Den der svarer: 'Det er ham fra Lotto reklamen med Team Åse', har tabt

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 10-06-02 17:22

-Carina wrote:
> Måske et dumt spørgsmål, men hvem er Mikael Simpson?!

Njøh, han er jo ikke just verdenskendt, så et helt dumt spørgsmål er det vel
ikke. Han var tidligere med i luksus, som var ret store i visse (små)
kredse, og skrev en del af deres numre. Han har netop udgivet et soloalbum,
som har fået mange roser. Det er iøvrigt indspillet på en iMac, hvilket
kloge hoveder mener burde være umuligt.

/Nikolaj

Fra : -Carina

Dato : 10-06-02 21:17

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
soloalbum,
> som har fået mange roser. Det er iøvrigt indspillet på en iMac, hvilket

Aha, tak for det

-Carina>

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 10-06-02 21:50

...og hermed følger så en opfordring til at få fat i hele bagkataloget!
Især Luksus ep'en og Simpsons solo album...

Mads

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 10-06-02 22:00

Mads Rahbek Hougaard wrote:
> ..og hermed følger så en opfordring til at få fat i hele bagkataloget!
> Især Luksus ep'en og Simpsons solo album...

Sædvanligvis pålidelige kilder påstår, at Luksus ikke længere er
tilgængelige i handelen, men det kan jo også være en dårlig undskyldning for
at tilrane sig planen på skummel manér.

/Nikolaj

Fra : Troels

Dato : 10-06-02 22:01

> Sædvanligvis pålidelige kilder påstår, at Luksus ikke længere er
> tilgængelige i handelen, men det kan jo også være en dårlig undskyldning
for
> at tilrane sig planen på skummel manér.

Jeg har ihvertfald prøvet at opdrive put mig single, men det er ikke
lykkedes

/Troels

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 10-06-02 22:05

Troels wrote:
> Jeg har ihvertfald prøvet at opdrive put mig single, men det er ikke
> lykkedes

Put mig var det sidste de lavede, ikke? Jeg er ret sikker på, at det var en
demo, som Det Eklektiske Barometer fik lov til at spille. Den tegnede
godt... men er den ikke med på Simpsons nye skive?

/Nikolaj

Fra : Troels

Dato : 10-06-02 22:15

> [...]
> demo, som Det Eklektiske Barometer fik lov til at spille. Den tegnede
> godt... men er den ikke med på Simpsons nye skive?

Jo, men den skulle vist også være udkommet som single.

/Troels

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 10-06-02 23:36

Ja det blev den også, i nogle få håndmalede eksemplarer.. lige præcis dén
sang (og den single for så vidt) har jeg nu ikke specielt meget fidus til..
Men så vidt jeg husker er albumversionen lidt anderledes end singlen..
albumversionen får lidt tråd til sidst, hvor singlen er stille hele vejen
igennem (igen, så vidt jeg husker!) men du/I må ikke hænge mig op på det...