Tortiebørn og værkstedsmivere
Fra : Katrine Nederby

Dato : 01-06-02 08:42

Hej Alle.

Så er både Tortiebørn og værkstedmivere (med tilladelse) annonceret til salg
under killinger på min hjemmeside Jeg ved ikke, om det skaffer købere
(min side hører ikke til dem, der får aller flest hits), men jeg tænkte, at
det da er værd at prøve. Og som tidligere skrevet har jeg ikke selv så meget
at bruge min killingeside til i øjeblikket
Måske kan andre bruge idéen (hvis Mette og Marianne er interesserede i det
altså).

Mange søvnige hilsner (9:30, det er jo midt om natten *gab*)
Katrine
http://pandoras_burmese.tripod.com

Fra : Eva Schmidt

Dato : 01-06-02 14:33

Katrine Nederby <katnederby@hotmail.com> skrev i en
> [...]
> altså).
>
> Mange søvnige hilsner (9:30, det er jo midt om natten *gab*)

Jeg synes det er et fint initiativ og håber, det giver pote!!! *S*

Vil i øvrigt gerne spørge, om det blev vedtaget, at man kunne sætte penge
ind på tortie-kontoen til hjælp til "værkstedsmisserne"?
Hvis ja, vil jeg da fluks sætte et et beløb ind!

mvh Eva

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 01-06-02 17:13

Hej Eva
Ja Tortie kontoen kører indtil vi finder ud af om det
skal laves på en anden måde, fond eks. og da Tortie
og killingernes dyrlæge-regning er dækket ind går
overskudet til værkstedsmisserne og evt andre missere
der dukker op i løbet af sommeren

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Kate

Dato : 02-06-02 00:05

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> og killingernes dyrlæge-regning er dækket ind går
> overskudet til værkstedsmisserne og evt andre missere

Det var godt Eva spurgte for jeg havde tænkt på det men kom fra det og
har ikke sat noget ind fordi jeg var usikker på om vi _blev_ enige.
Godt så må jeg hellere komme i omdrejninger

Kate