Akili i Østrig !
Fra : Jo-Ann

Dato : 01-06-02 07:54

Hejsa !

Ja, jeg ved nogle gerne vil hører om det, og nogle måske ikke. Meen..så kan
folk jo læse det eller ej.

Igår morges blev lille Akili jo hentet og skulle til Østrig. Indrømmet - jeg
var MEGET ked af det...og noget bekymret for hvordan min lille pus skulle
tage sådan en lang køretur.

Her i morges ringede hans nye ejer så, og det var gået HELT fantastisk. De
har kørt knap 1400 kilometer ! De har gjort stop ved 90 min - så Akili lige
kunne komme ud....desværre var de på et tidspunkt på et stykke motorvej hvor
de ikke kunne "komme af" - ja og Akili havde meget tydlig vist at han altså
skulle....så...det gjorde han meget forsigtigt i et hjørne af sin kasse (som
vi havde lagt noget tisse sikkert i..så der skete ikke det helt vilde)

De var i Østrig omkring middag, og der tog resten af familie så imod...og
Akili drønede rundt og legede, og opførte sig som han altid havde boet der.
Han har spist hvergang de har givet ham mad, og har slet ikke "grædt".

Inat har han sovet fra kl. 2 (de legede jo et par timer med deres lille ny
vidunder her i nat) og til kl. 6 i morges, hvor han så var med ude i
haven...og blandet andet møde familiens SKILDPADDE ! Ja...altså DET har jeg
ikke lige kunne præge ham på, men han var bare ganske nysgerrig gået hen og
havde snust til fru. skildpadde, havde nappet hende lidt i skjoldet, og gået
lidt af hende...og så ellers forsøgt at få hende til at løbe efter sig
Jeg har allerede "bestilt" et billede af det !

Nu her er han med sin mor ved bageren og hente mad, og så skal de hjem og
lege og hygge igen !

HERLIGT !!! Men indrømmet, indtil i morges har jeg haft det ret skidt..og
været noget nervøs for hvordan han havde taget turen !

Bare lige en lille hvalpe beretning herfra !

KH

Jo-Ann

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 01-06-02 08:04

"Jo-Ann" <joann@rhodesian-ridgeback.dk> skrev i en meddelelse
Godt vovse befinder sig godt i Østrig .. havde du forresten lært den
tysk inden den skulle afsted eller er den selv i gang med at lære
det nu

> [...]
og gået
> lidt af hende...og så ellers forsøgt at få hende til at løbe efter

Det må virkelig have set sjovt ud .. i al fald så det mega sjovt ud da
Sandra og siden Wupper mødte mine skildpadde .. men det gik også helt
uden problemer bl.a. nok fordi skildpadder jo ikke flygter eller lign
de hvæser bare og det var nok til at Wupper havde respekt for dem ...

Desværre døde min sidste skildpadde i marts måned så jeg kunne ikke
tilbyde dig at låne den et par dage .. men ellers havde du da helt
sikkert gerne måtte låne den ..

Smil og hils fra Ami , der lige skal spørge hvor mange hvalpe du har
tilbage ..

Fra : Jo-Ann

Dato : 01-06-02 08:11

Hejsa !

Jeg har nu 5 små drenge tilbage. Efter i morgen så kun 3 (der skal to til
sjælland og dem kører vi selv over og aflevere).

Den her skildpadde er vist sådan en kæmpe stor en - som har en stor del af
haven for sig selv. Den er 40 år gammel.....

Nå, men skal nå at lufte vovser inden der kommer fodbold !

KH

Jo-Ann

Fra : Lise Grønbæk

Dato : 01-06-02 16:23

"Jo-Ann" <joann@rhodesian-ridgeback.dk> wrote in message

> [...]
> været noget nervøs for hvordan han havde taget turen !
>
> Bare lige en lille hvalpe beretning herfra !

<> Hej jo-Ann
Tak til dig fordi du stadigvæk lader os være med omkring dine hvalpes
oplevelser, god tur til Sjælland i morgen med dine hvalpe.
Mange hilsner Lise Grønbæk