At slå brættet ned og Ohh at være en høne ~
Fra : Chokmah

Dato : 01-06-02 01:38

mon ikke en ting der ikke har forandrede sig igenem nye er tid er - ja
jeg har lige set det store flip - de hurtige kan nå at hente den på
dk.binaer.film - men lad være med at prøv med oe !

men MANGE kvinder ser gene at man slår brættet ned når man har urinet
det er ikke bare en bestem slags kvinder - det er fordelt i mellem
alle klasse skæld og tros retninger - man kan tale om en universiel
værdi .... men ok er det så ikke lige så naturligt at se om det ER
slåed ned inden man sætter sig ???

Da jeg nu står op og pisse - distræt anlagt så kan jeg rent faktisk
godt glemme det .... det er ikke tit det sker - men det sker !!!

hwa gør man så ??? der er jo ingen skade sket hvis man ikke pisse ved
siden af ... og skulle det smutte - så er der sgu heller ikke nogen
der opdager hvis man lige tørre det af.

men nu når man har sin gode opdragelse i om ikke andet så slår man det
her bræt op også kan balladen komme hvis man glemmer at slå det ned -
men hvinder - er det ikke feder at slå brættet ned ind at side i
rester af størknet urin ???? som man ikke kan se ?

og endeligt hvordan føles det at sætte sig hvis der nu ikke er noget
bræt er det i virkligheden så slemt ?

kim Larsen barslede en ep for en del år siden 5 eifel er navnet !
nu kan jeg ikke fordrage hamond orgel - så hvis det ikke havde været
for stæk pres fra min fætter - havde jeg arldrig fåed den hørt henttet
konvteretet til waw , den er såmænd ikke så dårligt .

jeg tror det først nr heder Ohh at være en høne jeg mener det er en
gamle folkesang af frank jæger det kan lige så godt være jeg tager
fejl.

men ohh at være en - ingen kan vide hvordan .... og det er lidt det
sammen vi har med lokums brættet fordi der kommer arldrig en fylds
gørenede fornuftig forklaring på problemet - det er en situasion :
sådan er det bare eod !!!!

men det er det jo ikke fordi det er jo en uløslig problematik - man
kan ikke forvente at en mand SKAL huske hele sit at slå lokums
brætter op og ned !!!

det SKAL gå galt på et tidspunkt .... men der er ikke rigtigt ben nok
på den til at man kan ....gå ud og lave en tilståelse og få det ud af
verden ... jeg vil synes det er for småt MEN DET ER DER...

men det er ikke omfattene nok til at man virkligt kan tage fat i det
så man står der i små mindre betydninfulde øjeblikke aflene i verden
og kæmper med sin samvitighed i et limbo hvor der hverken findes
*hæder eller tilgivelse

MvH
Bo
*fra Bob Dyllans : infidels album nr I & I et af de 5 bedste digte
de rnogen sinde er skrevet IMO
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 05-06-02 11:26

"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message
> [...]
> alle klasse skæld og tros retninger - man kan tale om en universiel
> værdi .... men ok er det så ikke lige så naturligt at se om det ER

Sjovt nok er det de selvsamme kvinder der himler op om at toiletbrædtet der
skal slås ned, som stort set ALTID glemmer at køre bilsædet tilbage og rejse
rygstøtten efter de har nærmest ligget ned i bilen (fatter ikke hvorfor
kvinder som regel flytter sædet næsten helt frem, sænker rettet og ligger
sædet ned, så det står i en vinkel af 45 grader *GG*)

Er det værre, for en kvinde, at komme ud til et toilet hvor man er nødt til
at slå brædtet ned, for at man kan bruge det end det er for en mand at komme
ud til en bil, som han på INGEN måde kan klemme sig ind i??

Ved godt det med biler er lidt OT, men måtte lige ud med det.. *S*

Fra : Tomas O.

Dato : 05-06-02 11:43

*DrømmeFyren* skrev:

SNIP

> Ved godt det med biler er lidt OT, men måtte lige ud med
> det.. *S*

Tænk jeg synes den er helt på sin plads

Hilsen
Tomas

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 05-06-02 12:55

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Tænk jeg synes den er helt på sin plads

ja
--
Mangler du inspiration?
http://www30.brinkster.com/criteriu/index.asp?page=cool

Fra : Mic

Dato : 05-06-02 12:15

> Ved godt det med biler er lidt OT, men måtte lige ud med det.. *S*

Synes jeg nu ikke. Og hvor fanden står det skrevet at default positionen for
et toiletsæde er nede?????

Mic

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 05-06-02 12:56

"Mic" <mico@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Synes jeg nu ikke. Og hvor fanden står det skrevet at default positionen
for
> et toiletsæde er nede?????

Det står i "Mænd for Dummies - hvordan du tager magten"

Fra : Mic

Dato : 05-06-02 13:17

> Det står i "Mænd for Dummies - hvordan du tager magten"
> --

Du mener vel "Mænd for KVINDER". Eller er det en og samme ting??? *G*

Mic

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 05-06-02 13:35

> Du mener vel "Mænd for KVINDER". Eller er det en og samme ting??? *G*

Hvad synes du selv? - men måske man selv skulle læse den engang... måske man
kunne lære noget!

Fra : Mic

Dato : 05-06-02 18:21

> Hvad synes du selv? - men måske man selv skulle læse den engang... måske
man
> kunne lære noget!

Jeg tvivler STÆRKT på at jeg kan lære NOGETSOMHELST af en bog der er rettet
imod det kvindelige marked. Af årsager der turde være indlysende......

Mic

Fra : Tomas O.

Dato : 05-06-02 18:43

Mic skrev:

> Jeg tvivler STÆRKT på at jeg kan lære NOGETSOMHELST af en bog
> der er rettet imod det kvindelige marked. Af årsager der
> turde være indlysende......

Hvem var det lige du kaldte forstokket?

Hilsen
Tomas

Fra : Mic

Dato : 05-06-02 19:09

> Hvem var det lige du kaldte forstokket?

Jeg er skam ikke forstokket. Blot en realistisk mandschauvinist..

Mic

Fra : Tomas O.

Dato : 05-06-02 19:22

Mic skrev:

> Jeg er skam ikke forstokket. Blot en realistisk
> mandschauvinist..

og mandschauvinsiter er ikke forstokkede og hænger i det 19.
århundrede?

Hilsen
Tomas

Fra : Mic

Dato : 05-06-02 19:34

> og mandschauvinsiter er ikke forstokkede og hænger i det 19.
> århundrede?

Nejda. Vi er fuldt ud lige så tidssvarende som altid. Det er de skide
feminister der ikke har fattet at evolutionen reelt har mere at skulle have
sagt end en bunke pladderhumanistiske idéer om at kønnene skulle være
ligeværdige....

Mic

Fra : Tomas O.

Dato : 05-06-02 20:10

Mic skrev:

> [...]
> har mere at skulle have sagt end en bunke pladderhumanistiske
> idéer om at kønnene skulle være ligeværdige....

Av for den da *G* Jeg sagde ikke at kønnene er lige. Jeg mener at
en kvindelig kranfører skal have same løn som en mandlig.

Hvis vi bliver alt for 'lige' bliver det sgu da først kedeligt.

Hilsen
Tomas

Fra : Mic

Dato : 05-06-02 20:27

> Av for den da *G* Jeg sagde ikke at kønnene er lige. Jeg mener at
> en kvindelig kranfører skal have same løn som en mandlig.

Jeg mener generelt ikke at kvnder skal have LOV til at køre kraner. Bare se
hvad der sker når de får lov til at køre biler.....

> Hvis vi bliver alt for 'lige' bliver det sgu da først kedeligt.

Yupper...

Mic

Fra : Tomas O.

Dato : 05-06-02 20:51

Mic skrev:

> Jeg mener generelt ikke at kvnder skal have LOV til at køre
> kraner. Bare se hvad der sker når de får lov til at køre
> biler.....

Mekanikere skal også leve. Også de kvindelige *G*

> Yupper...

Så skal de jo til at ligge øverst også.. NO WAY.

Hilsen
Tomas

Fra : Mic

Dato : 05-06-02 20:58

> Mekanikere skal også leve. Også de kvindelige *G*

AAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

> Så skal de jo til at ligge øverst også.. NO WAY.

LIGGE øverst????

Mic

Fra : Henning

Dato : 06-06-02 01:00

AAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!
> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

> LIGGE øverst????
>

> Mic

Stop nu det chatteri her i gruppen, det er da langt vigtigere
at få afklaret:
Hvad vej skal lokumspapiret vende på lokums-papir-holderen???
Min kone vender konsekvent lokumspapirrullen forkert, når
hun sætter en ny på!
Kan det skyldes facongen på hendes negle?

MVH
Hen9ng

Fra : Tomas O.

Dato : 06-06-02 01:42

Henning skrev:

SNIP
> Stop nu det chatteri her i gruppen, det er da langt vigtigere
> at få afklaret:
> Hvad vej skal lokumspapiret vende på lokums-papir-holderen???

Sådan så man ikke skal rage på væggen for at få fat i papiret!

> Min kone vender konsekvent lokumspapirrullen forkert, når
> hun sætter en ny på!

Den slags kan slet ikke tillades. Den slags skal straffes, for
eksempel med at de skal gøre toilettet rent.

> Kan det skyldes facongen på hendes negle?

Kunne være, men ingne grund er god nok til at vende den skide
rulle forkert.

Hilsen
Tomas

Fra : Sott

Dato : 06-06-02 10:27

> [...]
> eksempel med at de skal gøre toilettet rent.

> Kunne være, men ingne grund er god nok til at vende den skide

Jeg er rørende enig, det fandens toiletpapir skal sgu' da
være til at få fat i, uden ens bakterie-befængte fingre
skal kratte rundt allevegne for at få fat *yikees*

Og toilettet skal derfor ikke bare gøres rent, men
ULTRA rent, og det gøres bedst med en tandbørste,
knofedt og masser af tid *GG*

Er neglefaconen et problem, rives de blot af ved roden
- end of story!

Knus
Søs

FUT: news.dk.snak.snik

Fra : Lillie Brent

Dato : 06-06-02 02:09

Henning skrev:

> [...]
>Min kone vender konsekvent lokumspapirrullen forkert, når
>hun sætter en ny på!
>Kan det skyldes facongen på hendes negle?

Men alle vet vel at lokumspapiret skal vende ud!?

--
Lillie

Fra : Mic

Dato : 06-06-02 07:14

> Men alle vet vel at lokumspapiret skal vende ud!?

Jada. Med undtaglese af de fleste kvinder, der synes at det er MEGET pænere
på den anden måde.....

Mic

Fra : Britta

Dato : 06-06-02 08:33

fut dk.snak.snik

Fra : cybs

Dato : 10-06-02 01:13

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:3cfea5e8$0$78803$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hvad vej skal lokumspapiret vende på lokums-papir-holderen???

Den ubrugte side skal s'føli' vende udad (-:

cybs

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 05-06-02 13:57

On Wed, 5 Jun 2002 13:15:05 +0200, "Mic" <mico@mandezonen.dk> wrote:

>Synes jeg nu ikke. Og hvor fanden står det skrevet at default positionen for
>et toiletsæde er nede?????

Sæt en fjeder på, så det automatisk klapper op når hun rejser sig....

.... Nååå, nej. Der var jo omvendt...

--

/Dan MOrtensen

Fra : cybs

Dato : 05-06-02 19:51

"*DrømmeFyren*" <naaah@ikke.her> skrev i en meddelelse news:adkp40$59m$1@sunsite.dk...

> Er det værre, for en kvinde, at komme ud til et toilet hvor man er nødt til
> at slå brædtet ned, for at man kan bruge det end det er for en mand at komme
> ud til en bil, som han på INGEN måde kan klemme sig ind i??

Næh - jeg kan ikke se nogen grund til, at mænd skulle slå
brættet ned efter sig, eller kvinder slå det op - man kan jo
sjældent vide, hvem der kommer efter.

Men jeg vil da gerne høre, om det er en almindelig
opfattelse, så at man burde gøre sine drengebørn
opmærksom på det?

Selv er jeg tilfreds, bare min søn husker at slå brættet
OP, før han tisser stående (-:

cybs (hunkøn)

Fra : Hanne L

Dato : 07-06-02 20:34

cybs skrev i en meddelelse news:adlqqc$atgc$1@ID-131260.news.dfncis.de...

> [...]
> sjældent vide, hvem der kommer efter.

> Men jeg vil da gerne høre, om det er en almindelig
> opfattelse, så at man burde gøre sine drengebørn

Næh, hvorfor dog det?
Jeg har aldrig gjort det til et problem herhjemme, heller ikke
det med tandpastatuben *S*.
Det er jo nemmere for mig at slå brædtet ned, end det er for
dem at bøje sig ned og slå det op, så jeg ser det ikke som
noget problem. Og med to drengebørn og en mand kunne jeg
komme ud i en masse diskussioner, selvom min kæreste nu
altid lukker begge brætter ned. Det synes han ser pænest ud.

> Selv er jeg tilfreds, bare min søn husker at slå brættet
> OP, før han tisser stående (-:

Ja, så skal man ikke tørre det af efter hver gang *G*.

Venlig hilsen
Hanne L
--
"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Gitte

Dato : 06-06-02 18:25

Hej

>Er det værre, for en kvinde, at komme ud til et toilet hvor man er nødt til
>at slå brædtet ned, for at man kan bruge det end det er for en mand at komme
>ud til en bil, som han på INGEN måde kan klemme sig ind i??

Næ, på ingen måde. Men jeg er nu også en af de kvinder, der ikke
fatter hvordan toiletbrædtet kan blive til et problem. Det er da ved
Gud ikke værre for mig at skulle slå brædtet ned, end det er for min
mand at skulle slå det op!!!

>Ved godt det med biler er lidt OT, men måtte lige ud med det.. *S*

Forstår dig, også selv om jeg er kvinde....

MVH
Gitte

Som også er den første til at forbande andre kvindelige billister
*SSS*

Fra : Anita

Dato : 09-06-02 21:59

"Gitte" skrev

> Som også er den første til at forbande andre kvindelige billister

*LOL*
Men ikke den sidste...

/Anita

FUT: dk.snak.snik

Fra : Morbid Angel

Dato : 08-06-02 16:20

On Wed, 5 Jun 2002 12:26:28 +0200, "*DrømmeFyren*" <naaah@ikke.her>
wrote:

>"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

Hvorfor skal mænd egentlig stå op når de urinerer, da et toilet er
lavet til at sidde på og man(d) har ingen problemer med at sidde ned
når man(d) ski...?

mvh

MA

Fra : Chokmah

Dato : 09-06-02 00:57

On Sat, 08 Jun 2002 17:20:26 +0200, Morbid Angel
<morbid_angel@hotmail.com> wrote:

>Hvorfor skal mænd egentlig stå op når de urinerer, da et toilet er
>lavet til at sidde på og man(d) har ingen problemer med at sidde ned
>når man(d) ski...?

jamen jeg har faktisk forøsgt kombinationen - nu er en penis jo en
uregerlig størelse under alle omstændigheder så resulterede det i at
jeg pisse neden under brættet ud over yder siden af kummne og tildels
på mit eget lår....så alt taget i betragtning har jeg ståed siden !!
MvH
Bo

Fra : Morbid Angel

Dato : 09-06-02 12:17

> [...]
>jeg pisse neden under brættet ud over yder siden af kummne og tildels
>på mit eget lår....så alt taget i betragtning har jeg ståed siden !!

Du er da også en lille gris =)~
pis... du aldrig når du skider?

Jeg har engang været på et toilet (kan ikke huske hvor)
hvor toiletterne som var lavet af aluminium havde en slags skål der
gav masser af plads til vedhænget.
Måske i fremtiden vil dette være en standard.

mvh

MA

Fra : Chokmah

Dato : 09-06-02 18:50

On Sun, 09 Jun 2002 13:17:08 +0200, Morbid Angel
<morbid_angel@hotmail.com> wrote:

>Du er da også en lille gris =)~
>pis... du aldrig når du skider?

nej nu når du spørger så tviler jeg ...

>Jeg har engang været på et toilet (kan ikke huske hvor)
>hvor toiletterne som var lavet af aluminium havde en slags skål der
>gav masser af plads til vedhænget.
>Måske i fremtiden vil dette være en standard.

tjaaa men det kan da med garenti sikket også lade sig gøre hvis man
forbereder det lidt og mit bedte bud er at det i reglen ville være en
succes......
MvH
Bo