Indiana Jones 4
Fra : ASKF

Dato : 01-06-02 01:08

Ifølge CNN skulle det nu begynde at rumstere i kulisserne for Indiana
Jones 4.
http://www.cnn.com/2002/SHOWBIZ/Movies/05/31/film.darabont.reut/index.html

Spørgsmålet er så om vi har noget at se frem til, eller om det er endnu
en film der burde undværes.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Martin Andersen

Dato : 01-06-02 20:45

Men releasedate er 4. juli 2005 ifølge coronas hjemmeside.

hvor gammel er Ford ikke til den tid?

Fra : Tenzel Kim

Dato : 02-06-02 23:47

Martin Andersen wrote:

> Men releasedate er 4. juli 2005 ifølge coronas hjemmeside.
>
> hvor gammel er Ford ikke til den tid?

Født den 13 juli 1942 må han være 62 på vej til de 63

Tenz.

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 03-06-02 13:23

Umiddelbart vil jeg mene at filmen ikke kan undværes og det er kun fordi det
er blevet sagt at filmen skulle omhandle et
af historiens største og mest underfundige mysterier: Mysteriet om Atlantis.

Desuden er det også et must at filmen bibeholder sin oprindelige ond og det
gør den vel, hvis Spielberg selv
instruerer filmen.

Holder filmen Spielbergs standard, vil den helt sikkert blive et stort hit.

Michael N. Petersen Krogh
Silkeborg

Fra : Mogens

Dato : 03-06-02 13:32

On Mon, 3 Jun 2002 14:22:59 +0200, "Michael N. Petersen Krogh"
<michael@dsc.dk> wrote:

>Umiddelbart vil jeg mene at filmen ikke kan undværes og det er kun fordi det
>er blevet sagt at filmen skulle omhandle et
>af historiens største og mest underfundige mysterier: Mysteriet om Atlantis.

Jeg mener da ellers at Lucas for nyligt har udtalt at
Indy 4 ikke bliver om Atlantis

mvh Mogens

Fra : Brian Nielsen

Dato : 03-06-02 18:44

"Mogens" <moveng@portalen.no> skrev i en meddelelse

Atlantis.

> Jeg mener da ellers at Lucas for nyligt har udtalt at
> Indy 4 ikke bliver om Atlantis

Det ville da også være lidt for plat, eftersom Disney har sendt den
Indy-inspirerede Atlantis på gaden.

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 03-06-02 20:54

On Mon, 3 Jun 2002 19:44:12 +0200, "Brian Nielsen"
<bn73@worldonline.dk> wrote:

>Det ville da også være lidt for plat, eftersom Disney har sendt den
>Indy-inspirerede Atlantis på gaden.

Ja, og da computerspillet "Indy - Atlantis" udkom
for rigtig mange år siden.

mvh Mogens

Fra : Brian Nielsen

Dato : 03-06-02 22:27

> Ja, og da computerspillet "Indy - Atlantis" udkom
> for rigtig mange år siden.

Korrekt, var det spil iøvrigt ikke baseret på et filmmanuskript, som blev
lagt på hylden, fordi ingen havde tid til at lave en ny Indy film? Eller var
det bare et rygte?
Et fedt spil ellers. Den slags kram laver man ikke mere. Det gælder
forøvrigt også om filmene :)

/Brian

Fra : nikolaj borg

Dato : 04-06-02 07:56

Brian Nielsen wrote:
> Korrekt, var det spil iøvrigt ikke baseret på et filmmanuskript, som
> blev lagt på hylden, fordi ingen havde tid til at lave en ny Indy
> film? Eller var det bare et rygte?

Jeg har ihvertfald hørt noget lignende. Eftersom det var Lucas Arts som
producerede spillet er det ikke usandsynligt. Men det kan jo også have været
et løst oplæg, som spilfolket har bygget videre på. Spillet er under alle
omstændigheder meget film-agtigt.

> Et fedt spil ellers. Den slags kram laver man ikke mere.

Lucas Arts har trods alt også lavet en række andre fede spil. Personligt
synes jeg, at bl.a. Grim Fandango og Day of The Tentacle var federe. Iøvrigt
er disse spil sindssygt on-topic i denne gruppe: Grim Fandango som et Film
Noir-spil, Day of The Tentacle som en pastiche over de gamle 50'er og 60'er
gysere.

Desværre synes jeg næsten, at spillene har det med at være en tand for
svære. Jeg gider ikke famle rundt i timevis i et forsøg på at gætte, hvad
det er for syge påfund, spilfolkene er kommet på. Sædvanligvis ender jeg med
at finde en løsning på nettet.

Men ak jo, Indy 4 bringer en masse minder frem.

/Nikolaj

Fra : ASKF

Dato : 03-06-02 22:44

Michael N. Petersen Krogh ytrede sig i
<3cfb5fa9$0$8947$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>instruerer filmen.
>
>Holder filmen Spielbergs standard, vil den helt sikkert blive et stort hit.

Ifølge
<http://www.theraider.net/newsarchives/indy4/2002_may.php#0105270201> er
rygterne og de få fakta alene, allerede et hit

Siten er ganske god læsning, hvis man vil følge med i alle rygterne om
filmen efterhånden som de dukker op, de gør også pænt opmærksom på
hvornår en kilde er til troende og hvornår de betragter det som løse
rygter.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen