ECS K7S5A
Fra : Morten Davidsen

Dato : 01-06-02 00:22

Hvad synes i om dette bundkort??

Jeg overvejer stærkt at anskaffe mit et ...

/MD

Fra : Lars N

Dato : 01-06-02 00:25

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk> wrote in message
> Hvad synes i om dette bundkort??

Det er 10-4 !! Har det, og er 100 % tilfreds!!

> Jeg overvejer stærkt at anskaffe mit et ...

Hvis du vil have det bedste mb til de bedste penge så har du truffet det
rigtige valg.

Lars

Fra : Esben

Dato : 01-06-02 01:03

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad synes i om dette bundkort??
>
> Jeg overvejer stærkt at anskaffe mit et ...

Smaddergodt og stabilt, men ikke meget at tweake på.

--
Esben

Fra : FINN

Dato : 01-06-02 04:22

Morten Davidsen <email@morten-davidsen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cf80656@ancula.itc.dk...
> Hvad synes i om dette bundkort??

Det kører utroligt stabilt.Nok det bedste socket A board på markedet hvis
ikke lige du går i overclockningstanker for det egner boardet sig ikke til.

Mvh. Finn

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 01-06-02 08:33

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk> skrev....

> Hvad synes i om dette bundkort??

Et habilt bundkort til næsten ingen penge. Tilsyneladende kan det
være lidt kræsent mht. SDRAM moduler. Ihvertfald har nogle ejere der
benytter SDRAM, problemer med stabilitet.

ECS sender ofte opdaterede bios versioner ud, så tjek lige om du har
den nyeste når/hvis du anskaffer sådan et board.

Som andre har nævnt, så er der ikke overvældende mange
justeringsmuligheder, men der er hvad der skal være, sålænge man ikke
ønsker sig et bad-ass OC board.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Peter Jespersen

Dato : 01-06-02 12:38

Morten Davidsen wrote:

> Hvad synes i om dette bundkort??

Fremragende....
Hvis du går i OC tanker er afløseren K7S6A nok et bedre valg!

--

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Linux User # 148303