GTA3 performance-problem ?
Fra : Sven

Dato : 01-06-02 00:03

Hej.
Installerede GTA 3 på min PC (WindowsXP incl patchen), og det kørte
fuldstændigt jævnt og flydende i 1280x1024x32 incl. trails osv. Da min
Windows så fik en "sygdom" var jeg nødt til at bruge et ghost-image fra før
jeg fik GTA 3. Jeg prøvede så at starte spillet uden at geninstallere det
(Mine spil ligger ikke på samme drev som Windows, derfor er de stadig
intakte når jeg "ghoster" en ny Windows), men det var ingen succes. Jeg
slettede så mit spil, geninstallerede det (incl winxp patchen), og nu hakker
det frygteligt selv i 640x480x16. Nå da da. Uninstallede GTA3 helt, ledte i
reg.databasen efter alt med GTA og Rockstar. Genstartede PC'en. Installerede
GTA 3 helt forfra. Ved første program start skrev den det med konvertering
af textures osv. Noget var dog galt allerede fra starten. Den kunne "huske"
hvilken opløsning jeg tidligere havde forsøgt mig med, og hvilken
radiostation jeg lyttede til. Og det selvom jeg havde ryddet HELT op i
reg.databasen. Hvor gemmer spillet disse oplysninger?
Men spillet hakker stadig voldsomt. Mit image jeg ghostede fra indeholder
samme drivere til video, lyd og bundkort som den "syge" version, samme
spil, samme patch, men hvordan får jeg den gode performance tilbage igen?

Sven

Fra : Emilio

Dato : 01-06-02 03:21

> [...]
> radiostation jeg lyttede til. Og det selvom jeg havde ryddet HELT op i
> reg.databasen. Hvor gemmer spillet disse oplysninger?

Ved ikke om det hjælper, men spillet opretter et folder som hedder "GTA3
User Files" i dit "Documents And Settings" folder, hvor den gemmer dit save
game og sikkert også indstillinger. Mon du fik fjernet det?

Mvh

Emil

Fra : Sven

Dato : 01-06-02 13:45

> [...]
save
> game og sikkert også indstillinger. Mon du fik fjernet det?

Nej, det gjorde jeg ikke. Tak for hjælpen!

Sven