Telia Bredbånd@home - Pingtider
Fra : TBC

Dato : 31-05-02 23:54

Ihht mit forbrug ( < 5.000 MB om måneden) sidder jeg og lader mig besnære af
Telia's Bredbånds priser.

Det Aller aller ....Aller vigtigste for mig mht min internetforbindelse er
min ping i online spil og en god upload, og jeg sider med én i den
forbindelse optimal forbindelse (512/512 med modem hos Tiscali, som giver
mig en ping på imellem 8 - 28 ms i counterstrike på non lag maps.

Derfor har jeg i mine overvejelser svært brug for at høre om erfaringer (og
evt tracert) fra brugere af Telia Bredbånd@home.

Hvilken ping har har man med løsningen i f.eks Counterstrike ? , ...og også
gerne nogle tracert til nogle CS servere.

TBC