MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
HJÆLP ASAP
Fra : KLO

Dato : 31-05-02 22:08

Min computer har store problemer...!

Hver gang jeg starter et program som bruger netværket, så alarmere min
Firewall og skriver "Possible Trajan Program is trying to etablish
network connection" Hvis jeg terminater det, lukkes det program jeg
forsøgte at kører.
Jeg har fundet ud af at 4 filer i mappen System32 under Windowsmappen,
er af helt anden dato end resten af filerne og de er disse filer som
der skrives som fil, der forsøger at etablere netværksforbindelse.

Jeg har pørvet at slette disse filer og ligge nogle nye ind, men det
har intet ændret.....overhovedet...jeg opdagede problemet for første
gang i eftermiddag og nu kan jeg ikke åbne windows uden der kommer en
advarsel...!

Mit sidste forsøg gik på at "reperarer Windows" som man så smart kan
gøre med XP.....men efter 1½ times venten, har det INTET ændret.

Jeg har i øvrigt XP pro.

Har nogle et forslag??? Er der virkeligt ikke andet at gøre end at
nulstille harddisken ??

Håber nogle kan hjælpe...!

Fra : Flemming Rasmussen

Dato : 31-05-02 22:21

Brug (download) ZoneAlarm eller Sygate (evt. tidsbegrænset). Der kan du
stoppe de programmer du har mistanke til.
Brug et opdateret virusprogram eller Pitstop til at kontrollere din
computer.
Mvh
FlR