Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er der nogen som har købt Sipix kameraet t~
Fra : [4690] Claus Smith

Dato : 31-05-02 21:48

Hvis det er tilfældet kan man så ikke maile mig et billede eksempel til mig?

Claus Smith

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 01-06-02 10:51

"[4690] Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det er tilfældet kan man så ikke maile mig et billede eksempel til
mig?

> Claus Smith

Nej jeg købte storebroren Sipix Sp1300 til 1195,- istedet. Men du kan få et
link til en side hvor
det er blevet testet og hvor der er adskillige fotos taget med kamerat...

http://www.firebox.com/index.html?dir=firebox&action=product&id=690

Gå ned i bunden og tryk på det billed du vil se...
Men grunden til jeg købte det til 1195,- var at Blink kameraet har en Cmos
kreds som giver
en grønt skær på billederne. Det Sipix jeg købte havde CCD kreds, samt TFT
lcd farvesøger bagpå, desuden kunne det opgraderes med et større memcard,
hvilket Blink ikke kan...
Og så er der en himmel til forskel på Cmos og CCD og 640x480 i opløsning
kontra 1.3Mpixel og 2x digital zoom...
Personligt valgte jeg at spendere 800kr mere på en meget bedre kamera...

Hygge

Søren C

Fra : [4690] Claus Smith

Dato : 01-06-02 19:27

Man kan jo altid lave nogle sort/hvid dogme fotos med det.....! :)

Claus

Fra : punken

Dato : 07-08-02 08:17

hejsa jeg har lige købt et sipix blink......
Jeg kan kun sige at den er pengene værd!!!!!!
Man kan selvfølgelig ikke sammenligne den med de dyre kameraer men jeg
er imponeret over at man kan få så meget for så få penge...
Det er et godt kamera til pengene.

http://www.kandu.dk/

Fra : ab

Dato : 07-08-02 12:04

> hejsa jeg har lige købt et sipix blink......
> Jeg kan kun sige at den er pengene værd!!!!!!

Hvad var specifikationerne - og hvor var den til salg ?

ab

Fra : punken

Dato : 20-08-02 21:11

"ab" skrev d. 07-08-02 12:04 dette indlæg :

> Hvad var specifikationerne - og hvor var den til salg ?
>
> ab

hejsa jeg ved ikke rigtigt hvad du mener med specifikationerne.....
man kan købe den i nogle merlin butikker. Jeg købte den selv i edb
centret i Holstebro.

s.u.

punken

http://www.kandu.dk/