GTA3 - hvordan fanden.....
Fra : TexasFlood

Dato : 31-05-02 20:49

Jeg har fået åbnet op til Staunton Island og taget et par missioner der
(bl.a myrdet mafiabossen fra Portland).
Nu ville jeg tilbage til Portland og klare missionen "Turismo" fra
telefonboksen hvor man skal køre ræs med tre andre Lamborghini'er, men
hvergang jeg kommer hen i nærheden af mafiakvarteret bliver jeg sprængt i
luften.

Har Rockstar Games virkelig lavet det så smart så man ikke kan gennemføre
denne mission sxenere i spillet ?

MVH

TF

Fra : André Nyholm

Dato : 31-05-02 21:31

"TexasFlood" <stevie@--nospam--tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> luften.
>
> Har Rockstar Games virkelig lavet det så smart så man ikke kan gennemføre

Det er lidt problematisk, at gennemføre Turismo-ræset - eller for den sags
skyld lede efter 'hidden packages' sent i spillet, når de forskellige
grupper render rundt og er aggresive... Nu er det naturligvis for sent for
dig nu i Portland - men - i Staunton og Shoreside Vale - så gennemfør
telefon-missionerne, led efter hidden packages og generelt cruise rundt,
*inden* du begynder på selve kerne-missionerne - for de bringer dig altid på
kant med de enkelte grupper.

Jeg betragter dog Turismo som værende mulig at gennemføre - ihvertfald med
en lidt mere 'skud-sikker' bil (jeg har vundet løbet i en Patriot...
Hurtighed er ikke alt - vil forsøge med en Linerunner hehe) men mange af de
andre missioner, hvor du løber rundt på gaden er nærmest umulige.

Heldigvis er Turismo ikke et krav for din videre færd i spillet - men det
*er* nu ret sjovt med et ræs... Der er dog også ræs i Staunton - og mon ikke
også der er et i Shoreside

Later,

- andré

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 01-06-02 09:30

On Fri, 31 May 2002 21:48:48 +0200, "TexasFlood"
<stevie@--nospam--tdcadsl.dk> wrote:

>Har Rockstar Games virkelig lavet det så smart så man ikke kan gennemføre
>denne mission sxenere i spillet ?

Hehe jeg havde også problemer men så fik jeg en god ide som
programmørene ikke har tænkt over. Jeg stjal en masse lastbiler og
parkerede dem foran og bagved konkurenterne FØR jeg kørte på plads så
racet kunne starte.

Det giver et godt forspring. )))

Jeg bruger den sportsvogn der står i udstillingsvinduet lige før man
drejer ned til skrotpladsen.

Fra : DWM

Dato : 30-05-02 10:37

"Svend Tveskæg" <666@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmørene ikke har tænkt over. Jeg stjal en masse lastbiler og
> parkerede dem foran og bagved konkurenterne FØR jeg kørte på plads så

Det gør det sikkert men hans problem er så at han bliver sprængt i luften
når han kommer et sted hen hvor folk ikke er så glade for ham.

/Kenneth Iversen

Fra : Thomas Hjort

Dato : 01-06-02 17:21

> [...]
> programmørene ikke har tænkt over. Jeg stjal en masse lastbiler og
> parkerede dem foran og bagved konkurenterne FØR jeg kørte på plads så

Du er fandme genial ! Det prøver jeg......fuck jeg har forsøgt at udræse de
ginier for mange gange !

Mvh Thomas

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 02-06-02 16:08

> Du er fandme genial ! Det prøver jeg......fuck jeg har forsøgt at udræse
de
> ginier for mange gange !

Jeg nakkede de røvhuller i første forsøg i en Mafia Sentinel?

//Troels

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 02-06-02 18:35

On Sun, 2 Jun 2002 17:07:37 +0200, ".: [d33p blu3] :."
<puttitat@adslhome.dk> wrote:

>de
>
>Jeg nakkede de røvhuller i første forsøg i en Mafia Sentinel?
>
>//Troels

jeg gjorde det også første gang jeg prøvede med en mafiadyt

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 02-06-02 20:26

On Sun, 02 Jun 2002 19:35:01 +0200, Jannick Depoilly <ged@nork.auc.dk>
wrote:

>jeg gjorde det også første gang jeg prøvede med en mafiadyt

Blærerøve!

Fra : DWM

Dato : 31-05-02 20:36

> Blærerøve!

Tja...jeg vil gerne se ham gøre det efter at have gået igennem alle
mafia missionerne først :)

/Kenneth Iversen

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 02-06-02 22:16

In article <3cfa34b2$0$6432$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
..: [d33p blu3] :. claimed the following:
> de
>
> Jeg nakkede de røvhuller i første forsøg i en Mafia Sentinel?

Gjorde jeg også, ikke det store problem, til gengæld har jeg endnu ikke haft
succes med at gennemføre "Big 'n' Veiny", hvor man skal samle pornoblade og
finde frem til ham der har smidt dem - er nået ind på havneområdet, men det
er alt.

--
Anders Vind Ebbesen
What I need is a list of specific unknown problems we will encounter.

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 08-06-02 18:12

On Sun, 2 Jun 2002 21:15:39 +0000 (UTC), spam@boomer.dk (Anders Vind
Ebbesen) wrote:

> [...]
>finde frem til ham der har smidt dem - er nået ind på havneområdet, men det

Jeg kørte den 25 gange så lykkedes det. Når du når havneområdet er du
faktisk ved mål. Så er der en sidste bunke blade, og så stopper tiden.

Fra : Danni Plougmann

Dato : 08-06-02 19:11

"Anders H. Jørgensen" <hede_2@hotmail.com> wrote in message

> Jeg kørte den 25 gange så lykkedes det. Når du når havneområdet er du
> faktisk ved mål. Så er der en sidste bunke blade, og så stopper tiden.

ja tiden stopper men maridtet er ikke over man skal jo også havde bilen
tilbage til forlaget
det var det største problem jeg havde blev altid skudt i smadre
jeg startede så helt forfra og klarede den mission som en af de første inden
jeg blev uvenner med mafiaen.