Nyt fra kattefronten
Fra : Camilla Christiansen

Dato : 31-05-02 20:05

Ja det er efterhånden ved at være lang tid siden jeg sidst har skrevet
herinde. Jeg har ikke været så forfærdelig meget hjemme og har samtidig haft
problemer med min newsserver.....derfor må i også undskylde hvis jeg kommer
til at spørge om noget der allerede er spurgt om da jeg ikke orker at læse
1023 nye meddelelser - så det bliver kun til nogen af dem.

Her går alt ellers godt, jeg har fået en ny, ikke kat men kæreste. Han er
ikke det store kattemenneske men både Keshna og Lille Mis(som ellers
overhovedet ikke vil snakke med fremmede) ELSKER ham, så han er blødt lidt
op og har måttet indrømme at de hverken lugter eller er dumme så han er tæt
på at være omvendt

Keshna har været på hendes første udstillin - Middelfart, hvor hun blev
bedste vildtfarvede abyungdyrshun, på trods af at dommeren sagde hun var
FAT. Jeg glæder mig allerede til vi skal afsted igen - desværre kan vi ikke
komme til Skive.

Ellers går alt som det plejer og jeg glæder mig til kattetræffet i
østjylland - er det muligt at få en offentlig transport kørselsvejlening ??

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 31-05-02 20:13

"Camilla Christiansen" <camilla@snabe.dk> wrote in message

Velkommen "hjem"

<klip>
>derfor må i også undskylde hvis jeg kommer
> til at spørge om noget der allerede er spurgt om da jeg ikke orker at læse
> 1023 nye meddelelser - så det bliver kun til nogen af dem.

Pjat med dig.... bare kom i gang

> [...]
> op og har måttet indrømme at de hverken lugter eller er dumme så han er

Ellers var han sgi da heller ikke værd at beholde

> [...]
> bedste vildtfarvede abyungdyrshun, på trods af at dommeren sagde hun var
> FAT. Jeg glæder mig allerede til vi skal afsted igen - desværre kan vi

Tillykke med resultatet.

> Ellers går alt som det plejer og jeg glæder mig til kattetræffet i
> østjylland - er det muligt at få en offentlig transport kørselsvejlening
??

Hilsen
Lisbeth

--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 31-05-02 22:27

"Camilla Christiansen" <camilla@snabe.dk> writes:

> [...]
> til at spørge om noget der allerede er spurgt om da jeg ikke orker at læse
> 1023 nye meddelelser - så det bliver kun til nogen af dem.

Jae pjat med dig, sidst jeg var "lidt" væk fra gruppen måtte jeg
gennem 1340 indlæg...:o

> [...]
> op og har måttet indrømme at de hverken lugter eller er dumme så han er tæt

Så kan man jo sige at han har bestået katteprøven *ggg* Siges jo
ellers at være ganske svært, én ting er at overbevise slaven én ganske
anden at overbevise katten/kattene..*ggg*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Katrine Nederby

Dato : 31-05-02 23:09

Hej Camilla.

Velkommen tilbage; -Synes nok, vi ikke hørte så meget til dig.
Og tillykke med den nye model *S*

Ærgeligt, at du ikke kommer til Skive (som nu er flyttet til
Aars. -Udstillingen altså *G*). Det var jo så hyggeligt i Middelfart *S*

Og så vil jeg da lige foreslå dig at læse den gamle tråd "Kattetræf 15. juni
i Østjylland" srartet d. 23/5, da vi stadig skriver i den.

Glæder mig til vi ses igen.

Katrine; -Og hils så lige "The fat one" *G*

Fra : Helle Andersen

Dato : 01-06-02 02:23

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ærgeligt, at du ikke kommer til Skive (som nu er flyttet til
> Aars. -Udstillingen altså *G*).

Det har jeg set et par forskellige steder - det eneste sted jeg ikke kan
finde et ord om det er på Jyrak's hjemmeside ! Men måske i
morgen...... Hvorfor er den flyttet ? Betyder det, at tilmeldingsfristen er
rykket ?

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Katrine Nederby

Dato : 01-06-02 03:24

Hej Helle

Jeg fik flg. mail fra Jyrak sent torsdag aften:

30.05.2002

Ændring af Int. Racekatte udstilling fra Skive til Aars den 29. - 30. juni
2002

Det har med beklagelse vist sig at være umuligt at opretholde en fornuftig
aftale med ledelsen af Skivehallerne, bland meget andet må udstillerne ikke
medbringe nogen form for fortæring, herunder en kande termokaffe m.v. Det er
kommet som en overraskelse for bestyrelsen der ikke vil byde sine medlemmer
noget sådant. Derfor er Skiveudstillingen flyttet til Aars Messecenter.
Adressen er: Messevej 1, Postboks 100, 9600 Aars, Tlf. 9862 4800, Fax 9862
2965 <P>
www.aarsmessecenter.dk <P>
Nærmere følger senere. For bestyrelsen, der i disse minutter arbejder på
højtryk med opgaven er dette indsat af Webm. <P>

Med venlig hilsen
JYRAK

-Det er det eneste, jeg ved lige nu, men det må da komme på deres hjemmeside
på et eller andet tidspunkt. På een eller anden måde skal det ihvertfald ud
til folk, som ikke lige modtager deres nyhedbrev....

Katrine

Fra : Helle Andersen

Dato : 01-06-02 03:18

Tak

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Grit Wessel

Dato : 01-06-02 18:31

> -Det er det eneste, jeg ved lige nu, men det må da komme på deres
hjemmeside
> på et eller andet tidspunkt.

Det er kommet på Jyraks hjemmeside nu, og til- og afmeldingsfristen er
flyttet til d. 12/6

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Christina K

Dato : 01-06-02 21:49

Hej Camilla

Camilla Christiansen <camilla@snabe.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:RLPJ8.5306$4t.4897844@news.orangenet.dk...
> [...]
lidt
> op og har måttet indrømme at de hverken lugter eller er dumme så han

Jamen tillykke med din nye kæreste. Da jeg mødte Carsten kendte han
meget lidt til katte, alt hvad han vidste var at de var meget
utilregnelige og de angreb uden varsel *LOL* Efter at have mødt mine
forældres 4 katte et par gange, endte det med at han fandt ud af han
havde kattetække og faktisk var enormt vild med dem. Det var ham der
pressede på for at vi skulle have Askepot, jeg ville vente et par år med
at "binde" mig til et dyr. Godt vi ikke ventede *SS*

> [...]
var
> FAT. Jeg glæder mig allerede til vi skal afsted igen - desværre kan vi

Også tillykke med det fine resultat!!

> Ellers går alt som det plejer og jeg glæder mig til kattetræffet i
> østjylland - er det muligt at få en offentlig transport
kørselsvejlening ??

Hvis du har mulighed for at hoppe på Escorten i Tilst, så skal du være
velkommen.

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 02-06-02 16:34

Det vil jeg meget gerne jeg bor kun 5 min cykling fra Tilst så hvis der er
plads vil jeg meget gerne

Fra : Christina K

Dato : 02-06-02 18:07

Camilla Christiansen <camilla@snabe.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:uRqK8.5726$DD2.8746009@news.orangenet.dk...
> Det vil jeg meget gerne jeg bor kun 5 min cykling fra Tilst så hvis
der er
> plads vil jeg meget gerne
>
> --
> Camilla Christiansen

Hej Camilla

Plads og plads, nu må du ikke stille for store krav....*GG* Når vi har
samlet Joan op, så bliver vi 5 ialt, det går lige.

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 02-06-02 21:02

"Christina K" <christinak@adr.dk> wrote in message

> [...]
>
> Plads og plads, nu må du ikke stille for store krav....*GG* Når vi har
> samlet Joan op, så bliver vi 5 ialt, det går lige.

Er jeg en af de 5? Det håber jeg

Hilsen
Lisbeth

Fra : Christina K

Dato : 03-06-02 18:41

Lisbeth Hviid Jakobsen <ernyoka@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:addtka$3i6$1@sunsite.dk...

> "Christina K" <christinak@adr.dk> wrote in message

> Er jeg en af de 5? Det håber jeg
>
> Hilsen
> Lisbeth

Hej Lisbeth
Ja, selvfølgelig har jeg da også medregnet dig. Jeg glæder mig til en
rigtig kattesnak - For Vildt!! Meeen hvornår skal vi være der? Er der
nogen evt. Mette som ved det?

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 03-06-02 19:56

> Hej Lisbeth
> Ja, selvfølgelig har jeg da også medregnet dig. Jeg glæder mig til en
> rigtig kattesnak - For Vildt!! Meeen hvornår skal vi være der? Er der
> nogen evt. Mette som ved det?

Aftalen lød på "kaffetid"

Hvornår DET så er er der delte meninger om *G* I min familie er det ca halv
tre, i Mandens familie er det tre-halv fire. Det har skabt en del forvirring
gennem tiden *L*

Men hvis vi nu regner med klokken 3?

Hilsen
Lisbeth

Fra : Mette Svangren

Dato : 03-06-02 20:15

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men hvis vi nu regner med klokken 3?

Her i huset er kaffetid (eller retteligt tetid) også kl. 3, så det regner
jeg med er en aftale *G*. Så passer det sandsynligvis også med, at min 17
måneder gamle datter er vågnet af sin middagslur, og hun er nu rarest at
være gæst hos, når hun er udhvilet (så må vi, om I får lov til at se hendes
katte

MVH Mette og hele flokken, der alle glæder sig!