CS +3dfx driver
Fra : Olebole

Dato : 31-05-02 19:14

Hej NG.

Jeg har gennem et stykke tid prøvet at få mit Cs til at virke. Problemet er
at jeg kører med et gammelt voodoo2 kort + Win98. Alt er opdatereret
Men når jeg vil bruge 3dfx driveren skriver den at jeg ikke har den driver
som skal bruges. Jeg har instaleret 3dfx minidriver også. Jeg har kopieret
driveren som ligger sig i *:\ halflife ind i *:\Win\system
Er der nogle som har oplevet det samme eller har nogle gode forslag til hvad
det er som mangler hører jeg gerne

olebole

Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 31-05-02 19:30

Olebole <Olebole@adslhome.dk> skrev i
> [...]
> driveren som ligger sig i *:\ halflife ind i *:\Win\system
> Er der nogle som har oplevet det samme eller har nogle gode forslag til

Og du vælger inde i CS under Config->VideoModes-> Opengl og i "vinduet"
3dfx-minidriver??? ellers prøv med Opengl og Default.....
-

Fra : Olebole

Dato : 31-05-02 21:29

"[SANTA]-MuffDiver" <muff-diver@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> -
>
> Har prøvet det hele. Og den er nødt til at køre 3dfx fordi den hakker ad
helvede til hvis man spiller 3D

-Olebole