Ombygning af vores hjemmeside
Fra : Jette

Dato : 31-05-02 18:10

Jeg går så småt igang i dag med at "bygge om" på www.dk-fritid-dyr-kat.dk

.... da jeg ikke er helt klar over konsekvenserne af sidens nye "look", kan
det varer fra 3 timer til 3 dage ... Der vil derfor i aften og måske
også i løbet af weekenden være tidspunkter hvor siden ser meget mærkelig ud
og er helt ubrugelig

Det frarådes derfor at rette i profiler og skrive artikler m.m.

Jeg kommer med et nyt indlæg når siden fungerer igen....

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 31-05-02 19:13

Hej Jette
Hvorfor er der ingen beskrivelse af Maine Coon under semilanghår på
hjemmesiden? Er der ingen der har lavet den?

God fornøjelse med ombygningen

Hilsen Nina

Fra : Jette

Dato : 31-05-02 21:23

"Nina, Tender Tribes" skrev:
> Hej Jette
> Hvorfor er der ingen beskrivelse af Maine Coon under semilanghår på
> hjemmesiden? Er der ingen der har lavet den?

Tænker du på Main Coon når man søger i profilerne? Hvis det er tilfældet, så
prøv at vælge "Main Coon" i feltet race, og undlad at vælge et område... så
får du resultater.

Hvis jeg gætter forkert, må du lige uddybe

Mvh. Jette

Fra : Jette

Dato : 01-06-02 23:21

"Nina, Tender Tribes" skrev:
> Hej Jette
> Hvorfor er der ingen beskrivelse af Maine Coon under semilanghår på
> hjemmesiden? Er der ingen der har lavet den?

Undskyld! Jeg havde totalt glemt, at jeg havde lavet den side med links til
beskrivelser af de forskellige racer... Det er derfor jeg svarede dig helt
hen i vejret.. sorry

Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har fået Maine Coon med.... det er en fejl.
Har du en beskrivelse på din hjemmeside jeg kan linke til, eller kender du
til et sted med en god beskrivelse.. så siger du bare til.

Mvh. Jette

Fra : Grit Wessel

Dato : 02-06-02 11:04

> Undskyld! Jeg havde totalt glemt, at jeg havde lavet den side med links
til
> beskrivelser af de forskellige racer...

Hej Jette

Beskrivelsen af Norsk Skovkat, kan du ikke skifte den ud til:
http://www.norskskovkat.dk/dansk/folder.htm
Den er meget mere omfattende, og det er mere logisk at linke til en
racebeskrivelse på Norsk Skovkatterings hjemmeside, end til Racekatte.dk?

Og så mangler du også den nyeste race i FIFé: American Curl (hører til i
semilanghårskategorien)

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Jette

Dato : 02-06-02 17:34

"Grit Wessel" skrev:
> Beskrivelsen af Norsk Skovkat, kan du ikke skifte den ud til:
> http://www.norskskovkat.dk/dansk/folder.htm

Jo, det kan jeg godt

> Og så mangler du også den nyeste race i FIFé: American Curl (hører til i
> semilanghårskategorien)

Er den beskrevet nogen steder?

Mvh. Jette

Fra : Grit Wessel

Dato : 02-06-02 22:10

> Er den beskrevet nogen steder?

Jeg kan ikke finde noget på dansk - den har trods alt også kun været FIFé
godkendt i godt en uge, men her er da en engelsk beskrivelse:
http://www.cfainc.org/breeds/profiles/american-curl.html

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 02-06-02 22:15

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> wrote in message

> Jeg kan ikke finde noget på dansk - den har trods alt også kun været FIFé
> godkendt i godt en uge, men her er da en engelsk beskrivelse:
> [...]

Hmm.. nu er det ikke det denne tråd drejer sig om...men...er der andre end
mig der synes de katte ser komplet åndede ud med deres "vendte" ører?

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Robert Eriksen

Dato : 02-06-02 23:19

Lisbeth Hviid Jakobsen wrote:

> Hmm.. nu er det ikke det denne tråd drejer sig om...men...er der andre end
> mig der synes de katte ser komplet åndede ud med deres "vendte" ører?

De ser da bare ud som om hele verden overrasker dem hele tiden ;)

/Robert

Fra : Jette

Dato : 02-06-02 23:18

"Robert Eriksen" skrev:
> De ser da bare ud som om hele verden overrasker dem hele tiden ;)

*LOL* ... dér ramte du godt nok plet

Mvh. Jette

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-06-02 22:51

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> Hmm.. nu er det ikke det denne tråd drejer sig om...men...er der andre end
> mig der synes de katte ser komplet åndede ud med deres "vendte" ører?

Jaah :hop: også mig..

Det mest positive er nederst på siden, at de er modstandere af
declawing.. var også på tide at nogle Amerikanske organisationer
stiller sig op og gør noget ved det..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Kate

Dato : 03-06-02 09:11

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in

> Hmm.. nu er det ikke det denne tr†d drejer sig om...men...er der
> andre end mig der synes de katte ser komplet †ndede ud med deres
> "vendte" ›rer?

Nu har jeg været inde og kigge og må gi' dig ret kønt er det ikke i
mine øjne med de ører. Katten er ellers køn nok.

Kate

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 03-06-02 11:11

in article fwFK8.5765$sK2.9183279@news.orangenet.dk, Kate at
kate@oliwer.dkligeher wrote on 03/06/02 10:10:

> Nu har jeg været inde og kigge og må gi' dig ret kønt er det ikke i
> mine øjne med de ører. Katten er ellers køn nok.
>
> Kate

*fnis* - De mest mystiske ører har nu "Scottish fold" i mine øjne. Katten
ser ud som om den er vokset op i en - alt for lille - æske Igen - resten
af missen er køn nok...
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte
Donna & Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 03-06-02 19:59

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
> [...]
>
> *fnis* - De mest mystiske ører har nu "Scottish fold" i mine øjne. Katten
> ser ud som om den er vokset op i en - alt for lille - æske Igen -

Mjaeh, Scottish Fold's ører vender da i det mindste den RIGTIGE vej. De her
ser ud som hvis man har aet sin kat så øret har "vendt vrangen ud"

Men der er jo heldigvis mange meninger om hvordan den RIGTIGE kat ser ud. Og
så længe man ikke fremavler defekter der er til gene for katten sker der jo
ikke noget ved det.
Mange synes jo nok osse at vores smukke fladhovede spidsnæser *G* ser helt
forkerte ud

Hilsen
Lisbeth

Fra : Jette

Dato : 02-06-02 23:21

"Grit Wessel" skrev:
> Jeg kan ikke finde noget på dansk - den har trods alt også kun været FIFé
> godkendt i godt en uge, men her er da en engelsk beskrivelse:
> http://www.cfainc.org/breeds/profiles/american-curl.html

Jeg fandt også selv en engelsk beskrivelse, og den tror jeg at jeg foreløbig
beholder, da jeg synes den er skrevet i et lettere forståeligt engelsk end
ovennævnte.

Men tak for forslaget

Mvh. Jette

Fra : Jette

Dato : 31-05-02 23:37

"Jette" skrev
> [...]
> det varer fra 3 timer til 3 dage ... Der vil derfor i aften og måske
> også i løbet af weekenden være tidspunkter hvor siden ser meget mærkelig

Det bliver nok noget i retning af 3 dage ... Der er adgang til artikler,
faqs og historier... men jeg mangler stadig profiler og
redaktør/forfatter-området.

Der sker ikke noget hele dagen i morgen, da manden har fået et
"vi-skal-ud-og-opleve-noget" -flip *G*.... så jeg arbejder videre lørdag
aften / søndag...

Fortsat go' weekend

Mvh. Jette

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-06-02 00:26

"Jette" <jni@omnix.dk> writes:

> Der sker ikke noget hele dagen i morgen, da manden har fået et
> "vi-skal-ud-og-opleve-noget" -flip *G*....

Stakkels dig..*ggg*

> Fortsat go' weekend

I lige måde ;-D

Men plag nu ikke livet af dig, vi overlever såmænd nok at siden er
delvis nede et par dage ekstra..

Fra : Kate

Dato : 01-06-02 23:58

> Der sker ikke noget hele dagen i morgen, da manden har fået et
> "vi-skal-ud-og-opleve-noget" -flip *G*.... så jeg arbejder videre
> [...]

Jamen, jeg håber da at i oplevede noget godt
Her i byen har der været hippie-flip-markedsdag. Til aften spillede
et band der hed "Dream City". Noget af det lød rigtigt godt, men
andet var for meget for mig og når nu det blev holdt på p-pladsen
ved min lejlighed kan jeg jo ikke rigtigt vælge. Måske skulle jeg
fortælle om bandmedlemmerne, så i kan danne jer et billede af
musikken. Niels Skousen, Peter Ingemann (havde et band der hed
Skousen og Ingemann), Stig Møller, ham med "sikke dejligt vejr det
er idag", Søren Berlev, trommeslgaer i Gasolin, og en som jeg ikke
husker hvad hed.
Nåmen, keg har jo så også haft en oplev-noget-dag

Kate

Lante syntes iøvrigt at det var rigtigt spændende med al den
aktivitet lige ud for hans vinduer, men nu er han træt. Det er de to
andre også, så nu er her ro

Fra : Jette

Dato : 02-06-02 00:56

"Kate" skrev:
> Jamen, jeg håber da at i oplevede noget godt

Jo, tak ... vi var en tur i Tyskland... og det er egentlig ikke fordi
det kan betale sig at køre derned og handle når man bor i storkøbenhavn, men
når man har en kæreste hvis ynglingsbeskæftigelse er at sidde bag rattet og
trykke på speederen i timevis, gør vi det alligevel engang imellem *G*

> [...]
> andet var for meget for mig og når nu det blev holdt på p-pladsen
> ved min lejlighed kan jeg jo ikke rigtigt vælge.

Det er da lækkert når der bliver afholdt noget i nærheden... Jeg elsker når
jeg kan komme til én eller anden begivenhed på gå-ben... så kan man nemlig
drikke sig en kæp i øret, og bare kravle hjem i seng, når man ikke kan mere
*G* ... Det er dog ikke sket siden jeg flyttede til djævleøen, bortset fra
nytårsaften med naboerne

Mvh. Jette