MS Windows
briani 27239
Genetablere slettet filer
Fra : Søren Larsen

Dato : 31-05-02 18:12

Jeg kører Win 2000 og Norton Utilities. Jeg har dermed en Norton Protected
Recycle Bin istedet for en papirkuv.

Jeg har tømt recycle bin men vil alligevel gerne bruge en fil der er tømt
fra denne recycle bin.

Er det muligt på en eller anden måde?

Venlig hilsen Søren

Fra : Madsen

Dato : 31-05-02 18:26

Søren Larsen skrev:

> Jeg har tømt recycle bin men vil alligevel gerne bruge en fil der
> er tømt fra denne recycle bin.
>
> Er det muligt på en eller anden måde?

Har du ikke en mulighed der hedder 'Norton Protected Files' eller
noget i den stil når du højreklikker på skraldespanden?

Madsen.

Fra : Søren Larsen

Dato : 31-05-02 20:42

Jeg tømte nortons beskyttede papirkurv bed at højreklikke

GRRRRRRRRRR

SØREN
____________

Fra : Madsen

Dato : 31-05-02 21:44

Søren Larsen skrev:

> Jeg tømte nortons beskyttede papirkurv bed at højreklikke
>
> GRRRRRRRRRR

Når du både har tømt papirkurven og 'Norton Protected Files' så har du
jo sådan set slettet dit "sikkerhedsnet". Jeg mener der er en funktion
hvor man kan bede Norton om at lede efter slettede filer, men jeg kan
ikke huske hvad funktionen hedder. Jeg mener den findes i højreklikket
på skraldespanden eller hvis du går ind i en af de faneblade som Norton
har føjet til skraldespanden. Jo mere du skriver til disken jo mindre
er chancerne for at du kan få de slettede filer tilbage igen.

PS. Det ville være rart hvis du læste og fulgte følgende:
<http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Madsen.