Flydering - råd søges :-)
Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 31-05-02 17:58

Hejsa,

Nu hopper jeg altså også på flyderings-dillen, men inden jeg foralvor kaster
mig ud i det vil jeg gerne lige høre for og imod de forskellige typer og
modeller. Altså noget i stil med V-form versus U-form, ankerstørrelse (hvis
vigtigt overhovedet) osv.

Mvh,

Jan

Fra : Ole Mose

Dato : 31-05-02 22:00

> [...]
> mig ud i det vil jeg gerne lige høre for og imod de forskellige typer og
> modeller. Altså noget i stil med V-form versus U-form, ankerstørrelse

Personligt synes jeg ikke jeg kan finde så mange forskellige typer på
markedet længere.
Ron Thomsons V-ring (som jeg selv har) er næsten den eneste man ser i
butikkerne.
Hvad angår ankerstørrelser er det mest almindelige vel et 750 gr. anker, som
er tilstrækkeligt i de fleste tilfælde.
Et godt tip er, at forhandlerne som regel har et "pakketilbud", hvor man kan
købe flydering, svømmefødder, anker og redningsvest for en favorabel samlet
pris.
Ellser kan du finde beskrivelser af nogle af ringene på dette link.
http://www.fisketips.dk/Default.asp?Obj=spsm&funk=vis&spId=87

Mvh

Ole Mose

Fra : 7C

Dato : 03-06-02 07:00

Når du køber svømmefødder, så tjek at dine vaders ikke er for store til
fødderne. Strammer de for meget vil du fryse fødderne.
Jeg har selv en V-Form og er meget glad for den.

Vh.

Søren
Silkeborg